با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

توزیع 1350 بسته معیشتی بسیج جامعه پزشکی آمل بین بیماران کرونایی

مسؤول بسیج جامعه پزشکی آمل گفت: با توجه به منویات رهبر انقلاب تعداد هزار و 350 بسته معیشتی بین نیازمندان و بیماران کرونایی توزیع شد.

منتشر شده

در

عباس اقوامی آملی اظهار کرد: با توجه به منویات رهبر انقلاب اسلامی در ایام شیوع بیماری کرونا که به ماه رمضان منتهی شده است در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه توانستیم با شناسایی خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی توزیع کنیم.

وی تصریح کرد: این بسته‌های مواد غذایی بین نیازمندان و بیماران کرونایی ناتوان، بیماران دیالیزی، بیماران اوتیسم، بیماران صعب‌العلاج، تالاسمی و افراد دارای بیماری‌های خاص به صورت عادلانه توزیع شد.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی و سلامت شهرستان آمل، با بیان توزیع افطاری و شام بین مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها، خاطرنشان کرد: بیش از ۲ هزار پرس غذا در بین پرسنل بیمارستان‌ها توزیع شد.

این مسؤول با اعلام برگزاری محفل انس با قرآن در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان بیان کرد: این مراسم با حضور پرسنل، مدافعان سلامت و بیماران در ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) با تلاوت قاریان کشوری و گروه تواشیح نمونه ملی "تبیان" برگزار شد.

اقوامی با بیان اینکه براساس منویات مقام معظم رهبری با دستور فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج آمل اهداف زیادی در دستور کار داریم، ادامه داد: حدود ۲ هزار نیروی بیمارستانی و سلامت عضو بسیج جامعه پزشکی هستند و در این مسیر گام‌های زیادی برداشتند.

وی بیان کرد: در بسته‌های مواد غذایی طرح کمک مؤمنانه که از رویکردهای مهم ما است، اقدام مورد نیاز همانند برنج، روغن، شکر، ماکارونی، سویا، حبوبات، رب گوجه فرنگی، پنیر، آرد و دیگر اقلام قرار دارد.

مدیر بسیج جامعه پزشکی و سلامت شهرستان آمل بیان کرد: از دیگر اقدامات این مجموعه، تشکیل تیم‌های درمانی خانه به خانه است، در این طرح مدافعان سلامت به صورت خودجوش و بدون دریافت هیچ حق‌الزحمه به منازل بیماران ناتوان کرونایی و غیرکرونایی رفته و خدمات درمانی و دارویی ارائه کردند همچنین ارائه خدمات درمانی و بازگو کردن مطالب آموزشی به صورت مستمر انجام می‎شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.