با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

توزیع 1770 بسته معیشتی حوزه بسیج کربلا بین نیازمندان آملی

فرمانده حوزه کربلا ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: یک هزار و 770 بسته معیشتی مواد غذایی توسط بسیجیان و خیران طی سه مرحله بین نیازمندان آملی توزیع شد.

منتشر شده

در

حامد طاهری‌نسب، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن بخشی از آن در ماه رمضان براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه وارد میدان شدیم.

وی افزود: با تلاش و همکاری شبانه‌روزی پیشکسوتان جبهه‌ها، بسیجیان، فرماندهان و خیران توانستیم در سه مرحله بسته‌های معیشتی و مواد غذایی بین نیازمندان توزیع کنیم.

فرمانده حوزه کربلا ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به توزیع بسته‌ها در اوایل ماه رمضان، اواسط این ماه مصادف با سالروز میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و اواخر ماه مهمانی خدا همزمان با عید سعید فطر، تصریح کرد: با درس‌آموزی از ویژگی کریمانه ائمه اطهار در مرحله نخست 570 بسته مواد غذایی، در مرحله دوم 700 بسته و در مرحله سوم بیش از 500 بسته معیشتی بین نیازمندان و مستمندان توزیع شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه تنها در مرحله دوم تعداد ۷۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، حوزه مقاومت کربلا، هیأت امنای مساجد و همدلی خیران گردآوری شد، ادامه داد: این کمک‌ها به صورت خودجوش بوده است.

طاهری‌نسب بیان کرد: با توجه به شناسایی نیازمندان حوزه استحفاظی از سوی اعضای شورای پایگاه، معتمدان محلات و هیأت امنای مساجد، بسته‌های مواد غذایی به صورت پنهانی و مخفیانه با حفظ آبروی مستمندان انجام شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات حوزه مقاومت بسیج کربلا در ایام شیوع کرونا، گفت: ضدعفونی کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر محلات با استفاده از محلول‌های استاندارد، توزیع دستکش و ماسک یک‌بار مصرف و محلول‌های ضدعفونی دست و محیط از دیگر اقدامات پایگاه‌ها با همت بسیجیان بوده است./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.