با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

توزیع 480 بسته معیشتی ضیافت همدلی بین مددجویان آمل

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل از توزیع 480 بسته معیشتی ضیافت همدلی بین مددجویان آملی خبر داد و گفت: کارگاه تولید ماسک و لباس بیمارستانی در جوار آستان مقدس دایر و تاکنون 45 هزار ماسک تولید و در سطح شهرستان آمل توزیع شد.

منتشر شده

در

حجت‌الاسلام محمدهادی بهرامی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل اظهار کرد: اوقاف آمل از ابتدای فراگیر شدن ویروس منحوس کرونا در کنار مردم بوده و همیشه سعی در یاری‌رسانی و کمک به آنها را داشته لذا با استفاده از ظرفیت‌ها شروع به فعالیت‌هایی کرده است.

وی با بیان اینکه آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل دارای ظرفیت‌های مناسبی برای خدمت‌رسانی به جامعه است، افزود: کارگاه تولید ماسک و لباس بیمارستانی در جوار آستان مقدس دایر شد و با تلاش خادمین و خیران تاکنون ۴۵هزار ماسک تولید و در سطح شهرستان آمل توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل در ادامه افزود: راه‌اندازی کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده سطوح نیم لیتری به تعداد ۵۰ هزار عدد و راه اندازی کارگاه تولید محلول ضدعفونی کننده دست به تعداد ۲هزار عدد محلول ۶۰ سی سی و بدلیل کمبود لباس پزشکی شروع به تولید لباس و دستکش نموده که تاکنون ۶۰ عدد لباس پزشکی گان و ۷هزار عدد دستکش بهداشتی تهیه و به بیمارستان‌های شهرستان تحویل شد.

بهرامی خاطرنشان کرد: مبلغ ۵۰ میلیون ریال به حساب ستاد پیشگیری مقابله با کرونا شهرستان آمل جهت تجهیز بیمارستان ها وارید شد و هزار و ۵۰۰ بسته ژل، دستکش و ماسک نیز در بین مجاوران آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) توزیع شده است.

وی از توزع سبد کالای معیشتی در قالب طرح اجتماعی افق در امامزاده ابراهیم (ع) بین نیازمندان به تعداد ۳۸۰ بسته به ارزش ۵۶۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی نیز در قالب طرح اجتماعی افق در امامزاده عبدالله (ع) اسکومحله بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل از کمک ۵۰ میلیون ریالی به رزمایش همدلی مومنانه جهت کمک به خانواده های نیازمند از محل موقوفات منطبق در بخش دابودشت و دشت‌سر آمل خبر داد و گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به ستاد شهرستانی رزمایش همدلی مومنانه جهت کمک به خانواده های نیازمند از محل موقوفات منطبق کمک شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.