با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

جزییات انسداد محور هراز

رئیس مرکز مدیریت راه های راهداری استان مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل سد، تونل وانا، تکاور و زیارباغ در محور هراز، این محور از 22 تا 23 دی‌ماه بین ساعت 21 تا 5 صبح روز بعد مسدود خواهد بود.

منتشر شده

در

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری‌وحمل ونقل جاده ای استان مازندران اظهار کرد: به منظور اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل سد، تونل وانا، تکاور و زیارباغ (کیلومتر ۲۸ تا کیلومتر ۹۵) در محور هراز، این محور از ۲۲ تا ۲۳ دی‌ماه بین ساعت ۲۱ تا ۵ صبح روز بعد مسدود خواهد بود.

وی با اعلام این خبر افزود: در زمان انسداد این محور،کاربران جاده‌ای می‌توانند از محورهای کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مازندران خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای و مسافران جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند و همچنین سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.