با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

جوان لایق ساروی شهردار سعیدآباد جاجرود شد

منتشر شده

در

مهندس مهندس بخشنده از جوانهای ساروی ، لایق و ولایی با بروز شایستگی های بالای فنی و اجرایی سکاندار مدیریت ارشد شهرداری سعیدآباد بخش جاجرود شد.
در سوابق کاری واجرایی مهندس بخشنده که فعالیت کاری خود را از ابتدا در استانداری مازندران و پس ا آن فرمانداری محمودآباد شروع کرد، پس از آن به عنوان از سال ۸۹ وارد مجموعه شهرداری آمل شد و عهده داری مسئولیت هایی همچون واحد ابنیه سازمان عمران شهرداری آمل،
معاون فنی و اجرایی سازمان عمران،
کارشناس عمران و شهرسازی شهرداری منطقه یک، عضو کمیته فنی شهرداری منطقه یک آمل و در سال‌های اخیر نیز
معاون فنی و شهرسازی شهرداری دابودشت آمل
بوده است.
آیین معارفه مهندس محسن بخشنده به عنوان‌ شهردار جدید سعیدآباد جاجرود، با حضور فرماندار شهرستان پردیس، مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران، بخشدار جاجرود، اعضای شورای اسلامی شهر سعیدآباد، فرمانده انتظامی بخش جاجرود، شهردارخسروآباد، رییس شورای اسلامی شهر دابودشت، پرسنل شهرداری و جمعی از هیات امنا و معتمدان شهر سعیدآباد حضور داشتند.
دراین مراسم حکم مهندس “محسن بخشنده” به عنوان شهردارجدید سعیدآباد از سوی محسن منصوری استاندار تهران توسط فرماندارپردیس و مدیرکل دفترفنی استانداری به وی اعطا شد.

**شهردارسعید آباد: طرح هادی شهری در اولویت امور قرار دارد
محسن بخشنده ، شهردارجدید سعیدآباد در آیین معارفه خود، تصویب و ابلاغ طرح هادی شهر برای رسیدگی به سایر امور مانند جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، زیبا سازی شهری و سایر امور عمرانی شهر را ازاولویت های این شهرداری اعلام کرد.
وی افزود: تصویر برداری هوایی برای دریافت طرح هادی انجام شده و بررسی های جمعیتی نیر پس از دستور اجرایی خواهد شد.
شهردار سعیدآباد افزود: بازدید های میدانی از شهر جدیدالتاسیس سعید آباد انجام شده است و شهر زیر ساخت های مناسبی ندارد.
بخشنده اضافه کرد: مسیر پر فراز و نشیبی برای اصلاح امور شهری پیش رو داریم و برای رفع مشکلات به همکاری مسئولان استانی و شهرستانی نیاز داریم تا خدمات رسانی مناسبی به شهروندان داشته باشیم.
وی با بیان اینکه صنایع مستقر در شهر از خدمات شهری شهر سعید آباد مانند راه، پسماند و سایر امکانات استفاده می کنند، توضیح داد: صنایع مستقر در شهر آورده ای ندارن د و از سوی دیگر شهرداری باید با درآمدزایی برای انجام امور هزینه کند و در این راستا با هم افزایی صاحبان صنایع برای ایجاد درآمد پایدار شهرداری اقدام خواهد شد.
دراین مراسم همچنین از زحمات چند ماهه مهندس”محمد علی آقایی الموتی” سرپرست شهرداری سعیدآباد با اهدای لوح تقدیرتجلیل شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.