با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

حداقل ۶ امتیاز بابت اشتباهات داوری از دست داده‌ایم/کار سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم

سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره به این که حداقل ۶ امتیاز بابت اشتباهات داوری از دست داده‌ایم،گفت: کار سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم.

منتشر شده

در

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد:در فیلم، بازی‌های تیم نفت مسجدسلیمان را دیده‌ام و شناخت کافی از این تیم داریم.

وی افزود: می‌دانیم که کار سختی در بازی فردا خواهیم داشت، تیم مسجدسلیمان تیمی قابل احترام است، اما ما در بازی برابر این تیم برای پیروزی تلاش می‌کنیم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

نکونام با اشاره به این که برای این دیدار محرومی که نداریم، اما امید سینگ در بازی قبلی مصدوم شد، خاطرنشان کرد: امیدوارم هر تیمی که لیاقت داشته باشد، پیروز شود؛ ما هم شاهد روند رو به رشد تیم نساجی هستیم، اما اشتباهات داوری دست ما نیست.

 

*کسی جرات ندارد به فغانی اعتراض کند

عبدالله ویسی  سرمربی تمیم نفت مسجد سلیمان نیز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: نساجی در زمین خودش بسیار قدرتمند است، این تیم هواداران پرشوری دارد و بازی کردن مقابل این هواداران سخت است.

وی افزود:ما برای بازی فردا آماده‌ایم و بچه‌ها را برای بازی فردا به خوبی آماده کرده‌ایم.

ویسی با اشاره به این که کسی جرات ندارد به فغانی اعتراض کند،تصریح کرد: ما کارمان را خوب انجام می‌دهیم، امیدواریم فردا روز ما باشد و بتوانیم سه امتیاز را در زمین نساجی کسب کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.