با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

حماسه ۹ دی نشانه وفاداری مردم به آرمان‌های نظام است

برادرسردار شهید حسن تهرانی مقدم (پدرموشکی ایران) گفت: ملت ایران در مقابل توهین به مقدسات و آرمان‌های نظام هرگز ساکت نبوده و نیستند و حماسه تاریخی ۹ دی نمونه‌ای از پایداری و مقاومت است.

منتشر شده

در

سردار محمد تهرانی مقدم در مراسم گرامیداشت ۹ دی در شهرستان آمل افزود: در فتنه ۸۸ دشمن در سطح وسیعی تلاش کرد با برنامه ریزی و صرف هزینه مسئولان رده اول نظام را تحت تأثیر قرار دهد اما هوشیاری و تیزبینی مردم و تدبیر روشنگرانه مقام معظم رهبری توطئه آنان را خنثی کرد.

وی ادامه داد: مردم در ۹ دی همچون سال‌های گذشته با حضور در راهپیمایی بار دیگر به دشمنان ثابت می‌کنند که ترفندها و توطئه‌های دشمن علیه ایران بی تأثیر است.

توطئه دامنه دار استکبار علیه جوانان ایرانی

فرمانده ارشد دوران جنگ تحمیلی اظهار کرد: شیطان بزرگ آمریکا دست از توطئه علیه جوانان بر نمی‌دارد و امروز در عراق با نفوذ بر جوانان درصدد فریب این قشر است.

سردار تهرانی مقدم با بیان اینکه حضور خودجوش ملت ایران در حماسه ۹ دی فراموش نشدنی است، ادامه داد: حفظ نظام و دستاوردهای به دست آمده از خون شهدا بر همه واجب و این ملت به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد فتنه گران در کشور فتنه انگیزی کنند.

وی افزود: مردم ایران پس از اتفاقات سال ۱۳۸۸ بصیرت، دشمن شناسی، وقت شناسی خود را به نمایش گذاشتند و به خیابان آمده و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

وی گفت: دشمنان در حیات چهل ساله انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای براندازی نظام به کار بستند اما، همواره اتحاد وحدت و پایبندی مردم به ارزش‌های اسلام و انقلاب مانع تحقق اهداف پوچ دشمنان شده است.

ماندگاری بصیرت سیاسی مردم در مقابل فتنه دشمنان در تاریخ انقلاب

فرمانده ارشد دوران جنگ تحمیلی تاکید کرد: بصیرت سیاسی مردم در مقابل فتنه دشمنان برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود.

سردار تهرانی مقدم گفت: آئین گرامیداشت این روز امسال نهم دی، که مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها است، پررنگ‌تر از سال‌های قبل در سراسر کشور برگزار می‌شود.
روز ۹ دی در تقویم با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.