با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

خدمات‌رسانی گردان‌های امام حسین (ع) در مناطق سیل‌زده

فرمانده عملیاتی 25 کربلا گفت: در طول این 10 روز گردان‌های امام حسین شهرهای آمل، بابل، قائم‌شهر، ساری، میاندرود، نکا، جویبار و بهشهر در قالب گروه‌های جهادی خدمات‌رسانی کردند.

منتشر شده

در

احمد برسلانی فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با حضور در مناطق سیل‌زده شهرستان سیمرغ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردان‌های امام حسین (ع) لشکر عملیاتی 25 کربلا از همان ابتدای سیل و آبگرفتگی اقدامات نجات را آغاز کردند و بعد شناسایی محل‌های صعب‌العبور با استفاده از خودروهای تاکتیکی حضور پیدا کرده و نیازمندی‌های اولیه مردم را تأمین کردند.

وی با بیان اینکه در منطقه رانش جاده در سوادکوه‌، ماشین‌های مهندسی ما حضور پیدا کرده و مشکل را برطرف کردند، افزود: در میاندورود نیز تانکرهای آب و سوخت حضور پیدا کرده و آب‌رسانی و نیازهای و اولیه مردم را تأمین کردند.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با اشاره به اینکه خودروهای تاکیتیکی در معابر آبگرفته، تغذیه مردم را انجام دادند، بیان کرد: در طول این 10 روز گردان‌های امام حسین (ع) شهرهای آمل، بابل، قائم‌شهر، ساری، میاندرود، نکا، جویبار و بهشهر در قالب گروه‌های جهادی خدمات‌رسانی کردند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ما در هر زمان و شرایطی آماده هستیم که تحت لوای فرماندهی سپاه کربلای استان مأموریت‌هایمان را انجام دهیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.