با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

راه اندازی بزرگترین خط تولید ماسک و کاورهای بیمارستانی در آمل

بزرگترین خط تولید ماسک وکاورهای بیمارستانی در راستای تامین پوشش‌های مراقبتی بیمارستان ها و مرکز بهداشتی در شهرستان آمل راه اندازی شد.

منتشر شده

در

چهار کارگاه تولید ماسک، کاور وگان های کادر بیمارستان ومرکز بهداشتی شهرستان در دانشکده فنی وحرفه دخترانه توحید شهرستان آمل راه اندازی و فعال شد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل عصر پنجشنبه در آئین راه اندازی این خط تولیدی گفت: ۴ کارگاه تولیدی با حضور گروه‌های جهادی بسیج زنان شهرستان آمل راه اندازی شده وخوشبختانه استقبال نیز برای حضور داوطلبانه و فعالیت در این گروه‌ها بسیار بالا است.

سرهنگ جابرعسگری افزود: در حال حاضر روزانه ۳ هزار عدد ماسک و حدود ۱۰۰ دست کاور وگان های پزشکان وپرستاران با نیازسنجی که سوی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شده، توسط این گروه جهاد تولید وعرضه می‌شود.

وی اضافه کرد، که درحال حاضر بیش از ۳۰ نفر از زنان بسیجی وداوطلب گروه‌های جهاد در دو شیفت کاری حضور دارند و بیش از ۱۱۰ نفر نیز به عنوان داوطلب همکاری برای دوخت ماسک وکاور درنوبت انتظار قراردارند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل، یکی از کمبودهای این بخش را چرخ خیاطی عنوان کرد وگفت: خوشبختانه هیچ کمبودی درتامین پارچه ومواد اولیه وجود ندارد، اما از شهروندان وخیاط هایی که در شرایط فعلی می‌توانند با چرخ‌های خود به این گروه‌ها کمک بسیار مهمی داشته باشند.

حضور دانشجویان فارغ التحصیل درکنار گروه‌های جهادی

رئیس دانشکده فنی حرفه‌ای دخترانه توحید آمل گفت، که این دانشکده به لحاظ برخورداری از امکانات کارگاهی و تدریس رشته‌های طراحی دوخت وطراحی پوشاک، درپی شیوع ویروس کرونا همه امکانات وتوانمندی های خود را برای برطرف کردن نیازهای بخش درمانی شهرستان دراختیار قرار داده است.

مریم عابدی افزود: بیشتر خانم‌هایی که دراین گروه‌های جهادی اکنون مشغول به تهیه ماسک، کاور وگان های پزشکان وپرستاران هستند، از دانشجویان فارغ التحصیل این واحد هستند که خوشبختانه اکنون به مرحله از توانمندی در تهیه وعرضه تولیدات خودشان رسیدند.

وی یادآورشد، که فرایند تولید این مجموعه تا عادی شدن شرایط کشور ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.