با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

زوج آملی فیش حج را صرف کمک به ازدواج ۵ زوج جوان کردند

یک زوج نیکوکار آملی دراقدامی خداپسندانه فیش حج تمتع خود را برای خرید جهیزیه ۵ زوج جوان دراین شهرستان اهدا کردند.

منتشر شده

در

داداش زاده به همراه همسر خود که اواخر امسال زائر خانه خدا و سفر معنوی حج تمتع بودند، با فروش فیش خود و همچنین هزینه‌های مربوط به ولیمه دهی را به گروه خیریه سفیر مهربانی و ۵ زوج معرفی شده این گروه خیریه اختصاص دادند.

با اقدام خیرخواهانه این زوج آملی، برای ۵ زوج جوان نیازمند و کم توان مالی یک دستگاه یخچال، تلویزیون و اجاق گاز تهیه و در مراسم که در یکی از تالارهای این شهر برگزار شد، راهی خانه بخت شدند.

این نیکوکار آملی در خصوص این اقدام خیرخواهانه به خبرنگار مهر اظهار داشت این اقدام به پیشنهاد همسرم و با مشورت به این نتیجه رسیدم که این دوفیش را به همراه مبلغ اضافه‌ای به زوج‌های جوان اهدا کنیم.

داداش زاده افزود: هرچند در چندین سال گذشته به همراه همسرم توفیق زیارت خانه خدا رو داشتیم، اما با توجه به ضرورت مهم‌تر از حج که برطرف کردن مشکل ۵ زوج برای آغاز زندگی مشترک آنها بوده، سعی کردیم این کار را انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه خیلی خوشحالم که توانستیم هرچند کوچک در این جشن ۵ زوج جوان سهیم باشیم، گفت: خداوند در همه جا هست، مهم بر این هست که بتوانیم با این کار خداوند را خوشحال کنیم، چرا که خانه خدا هست و امکان سفر در سال‌های آینده نیز فراهم خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.