با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سطح رضایتمندی مردم از خدمات رسانی پلیس افزایش یابد

فرمانده انتظامی مازندران، گفت: باید سطح رضایتمندی مردم در حوزه خدمات رسانی از پلیس افزایش یابد.

منتشر شده

در

سردار سید محمود میرفیضی پیش ازظهر سه شنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید کلانتری ۱۱ و سالن ورزشی شهدای انتظامی آمل افزود: مردم اقتدار پلیس را دوست دارند اما کنار این اقتدار باید محبت و رفتار خوب باشد.

وی ادامه داد: تمام کارکنان پلیس نقش اثرگذاری در تامین امنیت و جهت دادن رفتارهای محیط، ایجاد نظم و امنیت دارند و امروزه نیاز جامعه این است که در تمام این عرصه‌ها فداکاری کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران، با تاکید بر اینکه نقش پلیس در تحکیم رابطه مردم با نظام بسیار تاثیرگذار است گفت: همه می دانیم مشکلاتی در جامعه و ضعف هایی در عملکرد دستگاه‌ها و مشکلات اقتصادی وجود دارد؛ همه این موارد باعث ایجاد تفکر منفی بین مردم می شود لذا عملکرد مثبت پلیس در کمک به مردم و جبران کم کاری دیگر دستگاه‌ها باعث ایجاد نگاه مثبت بین مردم و تحکیم رابطه مردم و نظام می‌شود.

سردارمیرفیضی با اشاره به اینکه کلانتری ها باید به نزدیکترین محل برای ایجاد ارتباط و تولید امنیت برای شهروندان درهر منطقه باشد، تصریح کرد: عوامل کلانتری ها در کنار مسئولیتی و برخورد رو در روی زیادی با مردم دارند و نگرش مردم نسبت به سایر بخش‌های پلیس به رفتار ماموران پلیس راهور با مردم بستگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید سطح رضایتمندی مردم از پلیس افزایش یابد افزود: بنابراین تقویت رفتار محبت آمیز همراه با ادب و احترام به مردم در کنار اقتدار موضوعی است که ما باید آن را دنبال کنیم و تمام این موراد را با هم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در اجرای ماموریت‌ها ممکن است ماموران پلیس بعضاً رفتار نامناسبی با مردم داشته باشند، افزود: ما باید رفتار نامناسب را تغییر دهیم.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: شرایط سختی در اجرای ماموریت‌ها داریم و امکانات کم است؛ اما باید در اجرای ماموریت‌ها تمام تلاش خود را به کار گیریم و مجموعه ناجا به دنبال این است که کمبودها را تا جای ممکن جبران کند تا بتوانیم هم در زمینه معیشت و هم در زمینه تامین ابزار ماموریت‌ها، به کارکنان کمک شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.