با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

شمار مبتلایان کرونایی در مازندران به ۴۱۲ نفر رسید

منتشر شده

در

در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۱۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۱۲ نفر رسید که از این تعداد ۶۷ نفر بدحال هستند.

روزهای کرونایی با افزایش موارد ابتلا و بستری در استان مازندران درحالی تجربه می‌شود که شمار فوتی‌ها طی شبانه‌روز گذشته به ۲ تن رسید و بعد از ماه‌ها شاهد فوتی‌های کرونایی در استان مازندران هستیم.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز تعداد ۹۹ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۱۰۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۳۵۱ بیمار به علت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۵۷ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۶۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار جدید بستری و ۱۹ بیمار هم ترخیص شدند.

همچنین ۱۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۱۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۱۲ نفر رسید که از این تعداد ۶۷ نفر بدحال هستند.

خوشبختانه طی شبانه‌روز گذشته ۲ مورد فوتی بر اثر کرونا در استان مازندران گزارش شد.

 آبریزش بینی، گلودرد، سردرد، سرفه‌های مداوم و خستگی به عنوان رایج‌ترین علائم زیرسویه‌های BA.۵ ویروس کرونا بوده که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به‌ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون مورد تاکید است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.