با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

شهادت یکی از مدافعان حرم مازندرانی

در سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حال و هوای مازندران دوباره کربلایی شد و شهید مدافع حرم «مجتبی برسنجی سرخکلایی» به اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا (ع) پیوست.

منتشر شده

در

در پی شهادت یکی از مدافعان حرم از استان مازندران در سوریه سپاه کربلا با صدور بیانیه‌ای شهادت شهید مدافع حرم «مجتبی برسنجی سرخکلایی» را تبریک و تسلیت گفت.

در بخشی از این بیانیه آمده است؛ در سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حال و هوای مازندران دوباره کربلایی شد و شهید مدافع حرم «مجتبی برسنجی سرخکلایی» به اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا (ع) پیوست.

شهید مدافع حرم برسنجی در دفاع از حریم اهل بیت (ع) مدال علمداری از حرم را از عقیله بنی‌هاشم (س) گرفت تا  را در عهد و پیمانی عاشورایی به تصویر بکشد.

پیکر مطهر این شهید عزیز فردا سوم شعبان ماه همزمان با میلاد سرور جوانان اهل بهشت برای تشیع و تدفین به مازندران باز می‌گردد تا خون سرخ شهدا سند محکمی باشد برای جهانیان که فرزندان ایران اسلامی برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع از مکتب حسینی فراتر از مرز‌های جغرافیایی در بذل جان مردانه ایستاده اند.

سپاه کربلا مازندران شهادت این دلاور مرد مازندرانی مدافع حرم را به ساحت مقدس قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم این شهید عزیز و مردم شهیدپرور استان مازندران تبریک و تسلیت عرض می‌کند و اعلام می‌دارد خون این شهیدان مدافع حرم، طومار جبهه باطل به سردمداری آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین‌الملل را در هم خواهد پیچید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.