با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

فاز نخست ورزشگاه 5 هزار نفره آمل سال آینده افتتاح می‌شود

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان از صبح امروز برای بازدید از روند فعالیت عمرانی استادیوم نیمه‌کاره شهید چمران و افتتاح پروژه های ورزشی به استان مازندران سفر کرده است، گفت: فاز نخست، ورزشگاه 5 هزار نفره آمل هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

منتشر شده

در

ورزش ورزش و جوانان برای افتتاح پروژه ها و بازدید از اماکن ورزشی وارد مازندران شد و روز پرکار ورزشی خود را از آمل آغاز کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فاز نخست، ورزشگاه 5 هزار نفره آمل هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
مسعود سلطانی‌فر در بازدید از ورزشگاه 5 هزار نفره شهید چمران شهر آمل با اشاره به اینکه تعداد ورزشگاه های 5 هزار نفره در کشور بسیار زیاد است و تلاش می‌کنیم این ورزشگاه‌ها به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ورزشگاه‌های 5 هزار نفره فاز‌بندی شده و این پروژه‌ها در فاز نخست به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه در فاز نخست پروژه‌های 5 هزار نفره، زمین و نور پیست و رختکن آماده شده و به بهره‌برداری می‌رسد و در فاز دوم نیز جایگاه تماشاچیان بهره‌برداری می‌شود، افزود: ورزشگاه شهید چمران آمل نیز به دو فاز تقسیم و در فاز نخست آماده‌سازی می‌شود.
وزیر ورزش با تاکید بر اینکه این پروژه با اعتبار ملی و استانی به پایان می رسد، گفت: 5 میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و 5 میلیارد تومان نیز از سوی استانداری مازندران برای پایان این ورزشگاه کمک خواهد شد.

مسعود سلطانی‌فر در این سفر از فعالیت عمرانی و عملیات ساخت استادیوم نیمه‌کاره شهید چمران بازدید می‌کند و پس از آن مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای منطقه پایین بازار شهرداری آمل جنب مسجد هدایت را افتتاح می‌کند.
وزیر ورزش و جوانان را در این سفر بسیاری از مسؤولان استانی و شهری همراهی می‌کنند.

بازدید از عملیات ساخت سالن ورزشی صخره نوری آمل دیگر کار وزیر ورزش و جوانان در سفر به آمل خواهد بود.

سلطانی‌فر پس از آمل بلافاصله روانه مرکز مازندران می شود تا پس از بازدید از سالن ورزشی منطقه ماهفروجک خانه وزنه‌برداری مازندران را افتتاح کند و پس از آن با بازدید از سالن تنیس، به سراغ افتتاح مجموعه ورزشی کاسپین ساری برود./ خبرنگار: قربانعلی مسافر
سلطانی‌فر پس از بازدید از استادیوم ورزشی شهید متقی ساری به سفر یک‌روزه خود در مازندران پایان می‌دهد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.