با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

فعالیت کمپ طراحی و تولید پوشاک ورزشی در مازندران آغاز شد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران گفت: نخستین کمپ طراحی و تولید پوشاک ورزشی در مازندران فعالیت خود را در شهرستان آمل با رقابت ۲۵ تیم دانشجویی آغاز کرده و تا این رویداد خلاقانه تا ۲۰ بهمن امسال ادامه دارد.

منتشر شده

در

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه در دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر واحد پنج، اظهار کرد: مراکز آموزش عالی بعد پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت خوبی داشتند و موفقیت در تمام بخش‌های آموزش عالی به ویژه مراکز علمی و کاربردی مشهود بود.

وی با بیان اینکه بعد پیروزی انقلاب اسلامی وابستگی علوم و تحقیقات به توانمندی داخلی منوط شد، افزود: در بخش علمی کاربردی به دو دانشگاه جامع و فنی و حرفه‌ای برخورد می‌کنیم که در بخش تخصصی و جزئی مأموریت ویژه دارند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران با اعلام اینکه در سال جاری بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ دانشجو در ۲۱ مرکز علمی کاربردی استان پذیرفته شدند، تصریح کرد: بیش از ۱۲ هزار دانشجو در این مرکز در سطح استان داریم و سعی داریم با جوان کردن دانشجویان به اهداف عالی خود برسیم.

این مسؤول با بیان اینکه ایجاد مراکز نوآوری از اقدامات مهم ما است و برنامه‌ریزی مدون و منسجم بر روی آن داریم، یادآور شد: کمپ کارآفرینی طراحی و تولید پوشاک ورزشی برای نخستین بار در سطح کشور به میزبانی استان مازندران و شهرستان آمل فعالیت خود را آغاز کرده است و استقبال بسیار خوبی را شاهد بودیم.

شیخ‌الاسلامی با اشاره به اینکه تولید کاردان‌های خلاق و کارآفرین از مهمترین اهداف دانشگاه‌های علمی و کاربردی است، گفت: این کمپ بزرگ کار خود را از امروز ۱۶ بهمن در آمل آغاز کرده است و تا ۲۰ بهمن ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه برنامه ویژه‌ای برای دانشجویان در این کمپ در نظر گرفته شده است، ادامه داد: ۲۵ تیم از سراسر مازندران در این رویداد مهم شرکت دارند که همگی از دانشجویان علمی کاربردی هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران با اشاره به تولید پوشاک ورزشی با کیفیت و محوریت خلاقانه، تصریح کرد: مراکز نوآوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی موتور محرک کارآفرینی و اشتغال هستند.

این مسؤول با اشاره به اینکه ایجاد کمپ کارآفرینی پوشاک ورزشی از اهداف مهم است، خاطرنشان کرد: باید فرصتی فراهم شود تا دانشجویان در کنار مدرسین، صنف پوشاک و تولیدکنندگان بتوانند خلاقیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

این مسؤول بیان کرد: این اقدام شروع حرکت بزرگ در مازندران است تا نوآوری‌هایی در زمینه پوشاک ورزشی به ارائه درآید هر چند بیشتر از گذشته نیاز به پیشرفت، نوآوری و خلاقیت داریم./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.