با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پیاده راهسازی هسته مرکزی موجب رونق بیشتر بازار می شود

سید حمید هاشمی گفت: رونق بازار در هسته مرکزی شهر با حفظ بافت قدیمی آن از اهداف شهرداری آمل در آینده ای نزدیک است.

منتشر شده

در

هاشمی شهردار آمل در دیدار با جمعی از بازاریان با اعلام این خبرافزود : با توجه به مشکلات ترافیکی که در هسته مرکزی شهر شاهد آن هستیم باید با همفکری و مشاوره با کارشناسان متخصص ترافیکی جهت پیاده راه سازی در هسته مرکزی شهر اقدام شود.

وی در ادامه اظهار داشت: ارزش بازارهای سنتی باید حفظ شود و با احداث پارکینک های تخصصی ، کافه – رستوران های سیار، سنتی و بهسازی و مرمت خانه های قدیمی و پیاده راه سازی مسیر های منتهی به بازار می توان جاذبه ای  ایجاد کرد تا مسافران، گردشگران و شهروندان با رفاه وامکانات بیشتری در بازار قدیم آمل تردد کنند.

شهردار آمل با تاکید بر اینکه اجرای پروژه های عمرانی در شهر باید توجیه و آورده اقتصادی داشته باشد گفت: در حال حاضر اقداماتی خوبی در جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژهای عمرانی شهر صورت گرفته است که پس از انجام، بهره آن به شهر و شهروندان بازخواهد گشت.

بازاریان آملی هم در این دیدار اظهار داشتند : از برنامه های شورا و شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی شهرداری استقبال کرده و در اجرای پروژهای عمرانی و پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر با شهرداری آمل کمال همکاری را خواهند داشت.

 

بازاریان در این نشست همچنین از نبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر گلایه کردند و گفتند: این آمادگی از سوی بازاریان وجود دارد که به منظور احداث پارگینک در هسته مرکزی، حدود هزارمتر زمین به صورت رایگان در اختیار شهرداری قرار دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.