با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

قهرمانی آملی ها در مرحله سوم لیگ دوچرخه سواری کوهستان مازندران

تیم دوچرخه سواری آمل در پایان مرحله سوم لیگ دوچرخه سواری کوهستان باشگاه های مازندران به قهرمانی رسید.

منتشر شده

در

درمرحله سوم این لیگ که روز جمعه در رشته کراس کانتری وبه مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس درجاده کوهستانی کلارآباد برگزار شد، در نتیجه تیمی پس ازآمل که به مقام قهرمانی دست یافت، تیم های تنکابن و ساری به ترتیب دوم و سوم  شدند.

درنتایج انفرادی این مسابقات که در رده های سنی نوجوانان، جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزارشد، در رده سنی نوجوانان، " مهیار عابدی" از محمودآباد، " مهدی محمدحسینی" از نکاء و " مهدی فرقانی" از چالوس عنوان های زودتر به خط پایان رسیدند وبرتر شدند.

در رده سنی جوانان، " حسین صادق زاده" از آمل زودتر از دیگر دوچرخه سواران ازخط پایان گذشت وقهرمان شد و "علی رضا خدادی" از بهشهر و " علی جوادی" به ترتیب دوم وسوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان، کلهر از تنکابن، نجات اللهی و صادق رزقی هر دو از ساری مقام های اول تا سوم این رده را کسب کردند.

در رده سنی پیشکسوتان این مسابقات "مهدی لویی" از ساری، "جمشید جوادی" از نکا و" قربان کاووسی" از بهشهر به مقام اول، دوم و سوم این رده دست یافتند.

دبیر هیات دوچرخه‌سواری مازندران درحاشیه این مسابقات گفت: سومین مرحله لیگ باشگاه کوهستان در رشته کراس کانتریی به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس در جاده کوهستانی صدا وسیما در کلارآباد برگزار شد. 

عبدالمطلب کریمی افزود: دراین مرحله ۴۲ دوچرخه‌سوار در قالب ۱۱ تیم در این دوره از مسابقات شرکت کردند و برترین ها در قالب تیم منتخب مازندران به مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور  کشور که ۷ مهرماه در لاهیجان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.