با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

قهرمانی تنیسور مازندرانی در مسابقات تنیس بانوان کشور

پرونده مسابقات تنیس آزاد مناطق بانوان کشور بعدازظهر چهارشنبه با قهرمانی « الهه قوپرانلو» از مازندران در آمل بسته شد.

منتشر شده

در

در پایان این مسابقات یک هفته ای که با رقابت ۴۸ تنیسور با رنکینگ برتر کشوری درمجموعه ورزشی امیرآمل برگزار شد، در دیدارنهایی وتمام مازندرانی" الهه قوپرانلو" و ترانه مهران" به مصاف هم رفتند که درنهایت " الهه قوپرانلو" با تجربه وتیزهوشی، حریف جوان خود را شکست داد و جام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد.

همچنین" پریسا شکاری " و نگار حبیبی" هر دو از تهران به طور مشترک سوم شدند.

مسئول برگزاری این مسابقات اظهار داشت: مسابقات در دو جدول مقدماتی واصلی برگزار و برترین ها به مرحله دوم ونیمه نهایی صعود کرده بودند.
آزیتا نوروزی افزود: با اعلام فدراسیون تنیس، ۱۲ نفر برتر ودارای رنکینگ اول تا دوازدهم کشوری از حضور در این مسابقات حضور نداشتند و این وضعیت باعث شده بود تا فرصت حضور برای تنیسورهای جوان تر که به دنبال افزایش رتبه درجدول رده بندی سالانه بودند، شرکت کنند.

وی اضافه کرد، قهرمان این مسابقات علاوه برجایزه نقدی ۱۵۰ امتیاز، نفر دوم ۱۰۰ و نفرات سوم مشترک ۶۰ امتیاز کسب کردند که این امتیازها در مجموع رتبه بندی سالانه وانتخاب برترین تنیسور بانوان کشور محاسبه خواهد شد.

دو مرحله قبلی مسابقات تنیس آزاد مناطق بانوان کشور در شهرهای ساری وبابل برگزار شد و مرحله چهارم مسابقات اواخر آذرماه در کرج برگزار خواهد شد.

شهرستان آمل در ماه گذشته نیز مسابقات قهرمانی رده های سنی کمتر از ۱۲ وبالای ۱۲ سال را میزبانی کرده بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.