با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مذاکره با آمریکا جز ضرر سودی برای ایران ندارد/ هوشمندی جمهوری اسلامی اقتدار ملی را رقم زد

رئیس تحقیقات و امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هر گونه مذاکره با آمریکا و استکبار برای ایران اسلامی جز ضرر هیچ دستاوردی ندارد، گفت: هوشمندی جمهوری اسلامی اقتدار ملی را رقم زده است.

منتشر شده

در

سرتیپ پاسدار حسن رستگارپناه در شانزدهمین یادواره شهدای روستای علی‌آباد و سی‌ودومین سالگرد پاسدار شهید مفقودالاثر حمیدرضا رودگر مسؤول تبلیغات گردان مالک لشگر 25 کربلا در تکیه سیدالشهداء روستای علی‌آباد بخش چمستان، اظهار کرد: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی عزت و عظمت را برای اسلام آفرید، با روح بلند خود همیشه فراتر از زمان و مکان می‌اندیشید و چراغ هدایت برای بشریت را روشن کرد.

وی با اشاره به اینکه امام امت شخصیت تمدن‌ساز بود، افزود: در جهانی که قدرت‌های بزرگ بلوک غرب و شرق به دنبال استعمار و استکبار ملت‌ها بودند امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرد که در آن شرایط قدرت‌های بزرگ در مسیر خلاف انسانیت، سعادت و اخلاق گام برمی‌دارند.

رئیس تحقیقات و امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام اینکه انقلاب اسلامی از بزرگترین و باشکوه‌ترین انقلاب‌های تاریخ است، تصریح کرد: قبل آن انقلاب‌های روسیه، فرانسه و چین به وجود آمده بودند هر چند این انقلاب‌ها مدعی بودند که ماورای رشد و سعادت بشر حرکت دارند ولی در مسیر ظلم و تعدی به انسانیت حرکت داشتند.

این مسؤول یادآور شد: تنها انقلاب که رهبر ان گفته من با سلاح کاری ندارم انقلاب اسلامی ایران بود هرچند امام امت در آن دوران اعلام کردند افرادی که اسلحه دارند سلاح خود را تحویل دهند و کسی حق ندارد به مراکز دولتی و بیت‌المال آسیب بزند.

رستگارپناه با بیان اینکه نخستین جریان و تفکری که در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با آن و توده مردم زاویه گرفت جریان چپ بود که بعد آن حرکات زیادی در کشور همانند حادثه جنگل ششم بهمن سال 1360 مردم آمل را رقم زد.

وی با اعلام اینکه امروزه مسیرمان مسیر اسلام بوده و ولی امر مسلمین مجتهد جامع‌الشرایط و فقیه عادل است، گفت: شعارمان در انقلاب اسلامی استقلال، آزاد، جمهوری اسلامی بود و هم‌اکنون سکان انقلاب به دست مقام معظم رهبری قرار دارد که با درایت، آگاهی و هوشمندی ویژه به سوی سعادت و پیشرفت کشور را سوق می‌دهد.

رئیس تحقیقات و امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام اینکه هر روز و هر صحنه انقلاب اسلامی پر از تجربه جدید مدیریتی برای نسل‌های آینده است، یادآور شد: هر نوع مذاکره با آمریکا و استکبارگران امروزه جز ضرر و زیان برای ایران هیچ ندارد.

این مسؤول با اعلام اینکه آن افرادی که طرفدار مذاکره با آمریکا، انگلستان و استکبار هستند با ورق زدن تاریخ می‌توانند ببیند که در گذشته این مذاکرات بالاترین ضرر و ضربه را شامل شد، گفت: این‌ها نمی‌توانند مشکلات اقتصادی کشورمان را حل کنند البته برخی افراد سال‌های قبل می‌گفتند که باید دم کدخدا را ببینیم ولی دیدند که آن افراد چه بلایی سرمان آوردند.

رستگارپناه با اشاره به اینکه در مذاکرات و خارج آن استکبارگران تعهدی به انقلاب اسلامی ندارند و جز شیطنت و خباثت برای ما سودی نداشتند، تصریح کرد: هم‌اکنون در فضای مجازی نیز ایران شاهد بمباران ضدانقلاب‌ها از کشورهای غربی همانند آلمان و فرانسه است.

وی ادامه داد: با هر نوع مذاکره‌ای که فکر در آن باشد و مشکلات کشور کشور را حل کند مشکلی نداریم.

رئیس تحقیقات و امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه مذاکره با افرادی که تفکر و اندیشه‌شان قلدری است معنایی ندارد، افزود: تعامل در هر شرایط باید دوجانبه باشد ولی حرف آمریکا این است که ایران باید همه حرف‌هایش را بپذیرد و حرفی هم نزند.

این مسؤول با اعلام اینکه مردم کشورمان زیر بار زورگویی قدرت‌های استکباری نمی‌روند، ادامه داد: طرف‌های برجام متعهد شدند تا در این عهدنامه مشکلات ارزی، نفتی، بانکی و دیگر مشکلات‌مان را حل کنند ولی این ادعاها در حد حرف بوده و اقدامی نشد.

رستگارپناه با اشاره به اینکه امروزه اگر در مذاکرات با اقتدار، صلابت، عزت و قدرت پیش نرویم هیچ چیز عایدمان نمی‌شود، گفت: با توجه به قرار داشتن در 40 سالگی انقلاب اسلامی، هر ساله با توطئه‌ها، شیطنت و جنگ نرم دشمنان مواجه هستیم ولی دلیل اصلی ماندگاری انقلاب و ستون اصلی آن ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی است.

وی با اعلام اینکه رهبر انقلاب با درایت و دوراندیشی خاص برنامه 40 ساله دوم انقلاب اسلامی را ترسیم کرده است، ادامه داد: دومین ستون ماندگاری انقلاب اسلامی خون پاک شهدا است.

رئیس تحقیقات و امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام اینکه همه شهدا در وصیت‌نامه خود به پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید داشتند و اعلام کردند که برای حفظ اسلام عاشورایی پیش‌گام شدند، بیان کرد: عاشورا دو چهره شفاف داشت که یک سوی آن نورانیت توسط لشگر امام حسین(ع) بود و سوی دیگر چهره سیاه و شیطنت‌آمیز آل‌زیاد بود.

این مسؤول با اشاره به اینکه بی‌نظیرترین جنایت‌ها توسط لشگر کفر در روز عاشورا علیه فرزندان پیامبر اسلام انجام شد، خاطرنشان کرد: این روزها با به میان آمدن نام داعش خوی و خصلت کفر در روز عاشورا مشاهده می‌شود.

رستگارپناه با تأکید بر اینکه امام حسین(ع) اعلام کردند که نه ظلم کنید و نه زیر بار ظلم و زور بروید، متذکر شد: فرهنگ ایستادگی، مقاومت و دشمن‌ستیزی شهدای‌مان امروزه به عنوان درس برای همه آزادیخواهان جهان است.

وی با بیان امام راحل اشاره دارند اگر اقدامی انجام دادید که دشمن خوشش آمد بدانید کارتان اشتباه است، افزود: با هوشمندی جمهوری اسلامی اقتدار ملی را رقم زد و رهبر انقلاب اعلام کردند ما پشت هر فردی هستیم که با اسرائیل مقابله کند.

رستگارپناه ماندگاری انقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و بیان کرد: با توجه به مبارزه قاطع قوه قضائیه با مفسدان، اتحاد مردم و هوشمندی آنها می‌تواند شتاب پیشرفت و ترقی انقلاب اسلامی را بیشتر از گذشته کند./خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.