با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مصرف 400 تن نمک برای نمک‌پاشی محور هراز/ لاریجان دیشب برفی بود

مسؤول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محور هراز با اشاره به ریزش خفیف برف در این جاده شریانی، گفت: طی 48 ساعت گذشته 400 تن نمک برای نمک‌پاشی و عدم یخ‌بندان مسیر هراز استفاده شد.

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، نعمت محمودی اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک محور هراز در دو مسیر شمال به جنوب و برعکس روان است هرچند در بین روان بودن تردد می‌توان به اعمال محدودیت‌های تردد در ایام کرونا اشاره کرد.

وی افزود: هم‌اکنون شاهد ریزش برف خفیف در مناطق بالادست از منطقه امامزاده هاشم تا تونل تکاور هستیم ولی با تلاش راهداران و عوامل راهداری جاده خشک و سیاه است.

مسؤول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محور هراز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی راهداران در همه روزهای سال، تصریح کرد: با توجه به ریزش برف و سرمای هوا مشکل مسدودیت تردد در مسیرهای روستایی گزارش نشده است تا راهداران برای بازگشایی مسیر وارد میدان شوند.

این مسؤول یادآور شد: تعداد 32 نیروی راهداری به صورت شبانه‌روزی در مسیر هراز مشغول فعالیت هستند.

محمودی خاطرنشان کرد: تعداد دو دستگاه گریدر، پنج دستگاه لودر، یک دستگاه آب‌نمک‌پاش به همراه 6 دستگاه خودروی نمک‌پاش در مسیر حاضرند و تعداد چهار دستگاه خودروی سواری کمک‌دار شاسی در مسیر حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه طی 48 ساعت گذشته حدود 400 تن نمک در محور هراز پاشیده شد تا از یخ‌زدگی جلوگیری شود، گفت: بیش از 100 کیلومتر از مسیر مواصلاتی هراز در استان مازندران و شهرستان آمل واقع شده است که حدود 70 کیلومتر آن در حوزه لاریجان جای دارد. / فارس- خبرنگار قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.