با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مفقود شدن کوهنورد در قله دماوند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران، از مفقودی کوهنورد ۶۲ ساله تهرانی خبر داد و گفت: جست‌وجوها برای پیدا شدن این کوهنورد در قله دماوند کماکان ادامه دارد.

منتشر شده

در

محمود قاسمی ، اظهار کرد: طی تماس تلفنی با مرکز کنترل هماهنگی  EOC استان مازندران مبنی بر مفقود شدن فرد ۶۲ ساله اهل تهران روز چهارشنبه ۲۳ تیر ماه امسال در قله دماوند گزارش شد.

وی افزود: پس از این گزارش، سریعا به  تیم امداد و نجات کوهستان آمل اطلاع داده شد و  تلفنی با فرد گمشده صحبت و پس از دریافت اطلاعات یک تیم اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران اضافه کرد: بلافاصله یک تیم سه نفره وارد ناندل شده و در بامدادپنج شنبه با یک نهاد محلی از ناندل وارد تخت فریدون شدند.

 

قاسمی ادامه داد: پس از استقرار در کمپ اسپیلت، تیم با اضافه کردن یک عضو دیگر وارد یخچال عروسک‌های دماوند و جست‌وجوی فرد گمشده از ارتفاع ۴۲۰۰ تا۵۰۰۰ ادامه یافت.

قاسمی  به جست‌وجو در مسیر اصلی شمال شرقی و یخچال‌های اطراف ورودی دهانه یخار در ارتفاع ۴۷۰۰، یادآور شد: نامساعد بودن شرایط جوی هوا جست‌وجو را کمی سخت کرد.

 

وی با اعلام اینکه در  این عملیات دو تیم کوهستان ۱۰نفره در حال جست‌وجو هستند، اظهار کرد:  تیم دوم جمعیت نیز از ملال وارد یخار شد و تا ارتفاع  ۳۵۰۰جست‌وجو را ادامه دادند و به علت رگبار و بارندگی تگرگ و مه آلود بودن هوا تیم ارتفاع خود را کم کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران در پایان گفت: جست‌وجوی برای یافتن فرد گمشده هنوز ادامه دارد.

 


 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.