با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ممنوعیت تردد در ۵ شهر مازندران

رئیس پلیس راهور مازندران گفت:  محدودیت‌ها کماکان در ارتباط با شهرهای قرمز و نارنجی در دستور کار پلیس قرار دارد و هیچ خودرویی حق ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ندارد.

منتشر شده

در

نصرالله بیگلری امروز درباره آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌های کرونایی در محورهای مازندران اظهار کرد:  محدودیت‌ها کماکان در ارتباط با شهرهای قرمز و نارنجی در دستور کار پلیس قرار دارد و هیچ خودرویی حق ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ندارد.

وی افزود: براساس مصوبات از ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج خودروهای بومی از این شهرها جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راهور مازندران بیان کرد: کارمندان برای تردد، افراد در بحث کارهای قضایی و بیماران با ارائه کارت شناسایی می‌توانند به محل کار و منزل خود بازگردند‌.

این مسوول به اعمال محدودیت تردد شبانه کماکان از ۲۱ تا ۴ صبح، اظهار کرد:  رانندگان درصورت تردد در این ساعات مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی می‌شوند.

بیگلری تصریح کرد: قبلا کارت های تردد در چهار رنگ پیش‌بینی شده بود که براساس مصوبه ستاد ملی کرونا همه این کارت‌ها باطل شدند و افراد با این تصور که مجوز تردد دارند اعمال قانون خواهند شد.

وی یادآور شد: براساس اعلام ستاد ملی کرونا پنج شهر قائمشهر، ساری، نکا، فریدونکنار و امل در وضعیت قرمز و سایر شهرها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.