با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

مهسا امینی اسم رمز اغتشاشگران بود/ بسیاری از حضور در اغتشاشات ناآگاهانه بود

منتشر شده

در

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اعلام اینکه رمز آغاز فتنه بدخواهان نظام فوت خانم مهسا امینی بود، گفت: بسیاری از حضور در اغتشاشات ناآگاهانه بود و خانواده‌ها مراقب فرزندان و دانش‌آموزان باشند.

 

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سیاوش مسلمی در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و خسارت‌هایی که به بار آورد، اظهار کرد: طی روزهای گذشته حوادث ناخوشایندی از اعتراضات و سوءاستفاده اغتشاش‌گران در سطح کشور و استان مازندران بودیم که اقداماتی سازماندهی شده  وبا برنامه از سوی استکبار جهانی و معاندان نظام بوده است.

وی با اشاره به بهره‌گیری از رسانه‌های تحت سلطه جریان نفاق، سلطنت‎طلبان و همه معاندان نظام برای ایجاد اغتشاش و آشوب، افزود: همه بدخواهان انقلاب اسلامی طی روزهای گذشته گردهم آمدند تا بتوانند در این برهه از عمر انقلاب اسلامی ضربه‌ای سخت بزنند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه بدخواهان انقلاب اسلامی منتظر بهانه‌ای بودند تا با فراهم آمدن آن یک رمز برای اغتشاشات و فتنه داشته باشند، تصریح کرد: رمز آغاز فتنه فوت خانم مهسا امینی بود و این رمز شروع فتنه بزرگ بود.

مسلمی بیان کرد: با حضور گسترده مردم، بسیجیان، دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی، خانواده شهدا، پیشکسوتان و همه افرادی که دردمند انقلاب بودند فتنه‎گران سرکوب شدند و مردم بار دیگر در صحنه حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار مازندران هم بار دیگر نشان دادند که همیشه در دیار علویان پیشتیبان ولایت هستند و در این برهه از زمان سربلند از فتنه اجانب خارج شدند.

مسلمی با اشاره به اینکه در دستگیری‌هایی که در فضای اغتشاش و میدان عمل اغتشاش‌گران انجام شد نشان داد که در صحنه عمل بازیگردان اصلی و میدانی جریان نفاق، سلطنت‌طلبان، گروهک‎های مختلف تجزیه طلب بودند، بیان کرد: این افراد با انواع وسایل، سلاح‎های سرد و گرم به جان مردم، مأموران، نیروهای بسیجی و بیت‌المال افتادند و منجر به خسارت‎های فراوانی جانی و مالی برای ایران و استان مازندران شدند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: به برکت حضور مردم هم‎اکنون وضعیت خوبی را در مازندران شاهد هستیم، البته بسیاری از حضورها ناآگاهانه بود و به واسطه جو ایجاد شده بسیاری از دانش‌آموزان که باید سر کلاس درس مشغول تعلیم و تربیت باشند به وسیله جریان رسانه‌های معاند فریب دشمنان را خوردند و در این صحنه حضور پیدا کردند.

وی از خانواده‌ها درخواست کرد تا دقت و نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند، گفت: فرزندان کشور و دانش‌آموزان که آینده‌سازان کشور و سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند دست‌آویز استکبارگران قرار نگیرند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.