با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ناکامی خاتم در آوردگاه آمل/ کاله مازندران به نیمه‌نهایی لیگ برتر صعود کرد

تیم والیبال کاله مازندران امشب در دیدار برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال تیم خاتم اردکان را با نتیجه سه بر یک شکست داد و اردکانی‌ها را از رقابت در لیگ برتر کنار گذاشت.

منتشر شده

در

تیم والیبال کاله مازندران امشب در دیدار برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال سریال ناتمام خود در آمل را به پایان رساند و والیبالیست‌های خاتم اردکان را زمین‌گیر کرد.

دیدار بسیار حساس و نفس‌گیر کاله برابر برترین تیم والیبال آسیا با مهره‌های نام‌آشنا و ملی‌پوش به سود میزبان با نتیجه سه بر یک خاتمه یافت و با حمایت بیش از 2 هزار هوادار آملی سالن ورزشی پیامبر اعظم دست به کار بزرگی زد و به جمع چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

شاگردان جوان و جویای نام بهروز عطایی در تیم والیبال کاله مازندران هفته گذشته در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور دست به شاهکار بزرگی زدند و در خانه حریف، خاتم اردکان تیم پرمهره و قهرمان باشگاه‌های آسیا را سه بر دو شکست دادند.

در دومین بازی مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امشب سبزجامه‌گان کاله در خانه میزبان خاتم اردکان بودند و با دومین پیروزی راهی جمع چهار تیم مرحله پایانی شدند.

ست نخست دیدار حساس کاله بسیار تنگاتنگ پیش رفت و با امتیاز 27 بر 25 به سود آملی‌ها پایان یافت، ست دوم را شاگردان بهروز عطایی خوب آغاز کردند و در حالی که در این دیدار شهرام محمودی با مصدومیت روبرو بود 25 بر 18 کار را دو بر صفر کردند.

عادل غلامی بازیکن ملی‌پوش آملی تیم خاتم اردکان هم برای این تیم مؤثر واقع نشد ولی شاگردان سالک تنها در ست سوم طعم پیروزی را چشیدند و با امتیاز 25 بر 21 بر سبزجامه‌گان کاله فایق آمدند.

ست چهارم این بازی بسیار حساس پایاپای پیش می‌رفت که به یکباره کاله مازندران پیشی گرفته و با امتیاز 25 بر 19 کار را به سود خود تمام کرد و با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شد.

کاله با توجه به پیروزی گذشته در خانه حریف کار بسیار راحت‌تر در آمل مقابل خاتم اردکان داشته و با حمایت هواداران خود در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) جزء چهار تیم پایانی لیگ برتر شد.

حضور ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران به همراه امیر خوش‌خبر سرپرست و سعید رضایی مربی تیم ملی که برای مشاهده نزدیک دیدار مهم لیگ برتر به آمل سفر کردند بر حساسیت بازی افزود تا بازیکنان در میدان خودی نشان دهند و به جمع ملی‌پوشان بپیوندند.

سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران در نخستین دیدار روز چهارشنبه گذشته با حضور در خانه والیبال تهران تماشاگر دیدار دو تیم خودروساز پیکان و سایپا بود در دومین گام به مازندران سفر داشت.

در ست چهارم زمانی که نتیجه بازی چهار بر دو به سود کاله بود مرندی لیبروی ملی‌پوش کاله از ناحیه زانو راست مصدوم شد و این بازی را از دست داد.

مرتضی اکرمی و علیرضا قریب امر قضاوت را در آمل عهده‌دار بودند و ناظر داوری در این دیدار حساس احمد بندری و ناظر سازمان لیگ یونس حسن‌زاده بود./ خبرنگار: قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.