با ما همراه باشید

فوتبال

نخستین تساوی خانگی فوتسال قند کاترین آمل مقابل فردوس قم

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / تیم فوتسال قند کاترین آمل شامگاه چهارشنبه در دومین هفته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه پر گل سه بر سه مقابل فردوس قم یک امتیاز کسب کرد.

دومین هفته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه گذشته با رویارویی دو تیم قند کاترین آمل و فردوس قم برگزار شد که دو تیم به تساوی پر گل رضایت دادند.

نماینده آمل که برای نخستین بار در دیدار خانگی مقابل هواداران پرشور در سالن پیامبر اعظم(ص) به میدان رفت توانست به نخستین امتیاز خود در این دوره از مسابقات دست یابد.

قند کاترین که در نخستین حضور خود در لیگ برتر با سرمربیگری رضا کردی از بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش بهره می‌گیرد در نیمه نخست با تساوی دو بر دو به رختکن رفت که نخستین گل کاترین توسط  امیر خون‌جهان به ثمر رسید و پس از لحظاتی فرهاد فرامرزی گل تساوی را به ثمر رساند.

گل دوم کاترین را حسام بابایی در نیمه اول به ثمر رساند و پس از دقایقی هاشم فرج‌زاده بازیکن فردوس قم کار به تساوی کشاند.

نیمه دوم این دیدار حساس و پرتحرک نیز با دو گل همراه بود که در ابتدا با شوت حسام بابایی گل سوم کاترین به ثمر رسید ولی در ادامه با اشتباه مدافع و دروازه‌بان ملی‌پوش نماینده آمل با گل سوم نماینده قم کار به تساوی کشید تا دو تیم در پایان با تقسیم امتیاز رضایت دهند.

قند کاترین آمل در نخستین هفته لیگ برتر ۲۴ تیر ماه امسال در دیداری خارج خانه مقابل کراپ الوند ایرانیان در قزوین با نتیجه سه بر مغلوب شاگردان محمود خوراکچی شد.

زندی بتن کلاردشت دیگر نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز در مصاف خارج خانه مقابل مقاومت البرز با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و با سه امتیاز شیرین نخستین پیروزی راهی مازندران شد.

با پایان دومین هفته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال کاترین آمل با یک تساوی و یک شکست پس از کسب یک امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۴ تیمی مسابقات قرار دارد، فردوس قم با دو تساوی و کسب دو امتیاز رده دهم را به خود اختصاص داده است.

زندی بتن کلاردشت نیز با کسب یک پیروزی، یک شکست و سه امتیاز در حالی در رده نهم جدول مسابقات لیگ برتر جای دارد که تیم قدرتمند مس سونگون با دو پیروزی و کسب شش امتیاز صدرنشین است.

هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سوم مرداد امسال برگزار می‌شود که تیم قند کاترین آمل در دیدار خارج خانه به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌رود و زندی بتن کلاردشت در دیدار خانگی به میزبانی نوشهر مقابل تیم سفیر گفتمان تهران صف‌آرایی می‌کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.