با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

نقش 66 درصدی دورهمی‌های خانوادگی در انتشار کووید19

مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با اعلام اینکه شعار طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی "هر خانواده یک پایگاه و هر فرد یک سفیر" است، گفت: 66 درصد عامل انتقال کووید 19 دورهمی‌های خانوادگی هستند.

منتشر شده

در

خبرنگار پایگاه خبری آمل نیوز- قربانعلی مسافر /احمدعلی رمضانی عصر امروز در نشست خبری طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مبارزه با کرونا ویروس، اظهار کرد: در راستای مقابله با شیوع کرونا و قطع زنجیره انتقال باید مردم همراه مسؤولان باشند و به توصیه‌های جدی ستاد اجرایی مقابله با کرونا عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت و درمان به همراه وزارت کشور نمی‌توانند به تنهایی قوانین ستاد اجرایی مقابله با کرونا را اجرا کنند، افزود: با طرح گسترده سازمان بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران می‌توان دست به اقدامات بزرگ زد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با اعلام اینکه مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا دورهمی‌های خانوادگی است، تصریح کرد: در طرح سپهبد شهید سلیمانی بر آن شدیم تا بیماران مبتلا به کووید 19 را شناسایی و قرنطینه کنیم تا زنجیره انتقال قطع شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه بسیج به مردم محلات بهتر دسترسی دارد، ادامه داد: با نهادینه شدن این طرح امیدواریم بتوانیم در راستای مبارزه با کرونا و قطع زنجیره انتقال گام‌های اساسی برداریم.

رمضانی با اعلام اینکه چهار کمیته آموزش، رهگیری، پایش و نظارت، قرنطینه و حمایت در این طرح فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: به ازای هر 40 خانوار یک رابط در این طرح فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه ساختار طرح کاملا مردمی است و امید داریم تا با کمترین بستری و کاهش مرگ و میر از این بحران خارج شویم، متذکر شد: افراد بیمار نیازمند حمایت معیشتی و دارویی هستند با شناسایی افراد این امکان ایجاد می‌شود.

رمضانی با اعلام اینکه شعار این طرح هر خانواده یک پایگاه و هر فرد یک سفیر است، گفت: 66 درصد عامل انتقال کووید 19 دورهمی‌های خانوادگی هستند.

وی با اشاره به گندزدایی و پایش اماکن در طرح شهید سلیمانی، بیان کرد: باید در این طرح از همه امکانات و ظرفیت‌ها براساس مصوبات ستاد کرونا استفاده کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.