با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

وزیر ورزش به مازندران سفر می‌کند

رئیس اداره ورزش آمل گفت: مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از روند فعالیت عمرانی استادیوم نیمه‌کاره شهید چمران و افتتاح پروژه ورزشی به استان مازندران سفر می‌کند.

منتشر شده

در

اسماعیل پهلوان، اظهار کرد: ورزش ورزش و جوانان روز پایانی هفته جاری به مازندران و شهرستان آمل سفر می‌کند.

وی افزود: مسعود سلطانی‌فر در این سفر از فعالیت عمرانی و عملیات ساخت استادیوم نیمه‌کاره شهید چمران بازدید می‌کند و پس از آن سالن ورزشی شهدای منطقه پایین بازار جنب مسجد هدایت را افتتاح می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با اشاره به اینکه سفر وزیر ورزش و جوانان صبح روز پنج‌شنبه انجام می‌شود که بسیاری از مسؤولان استانی و شهری سلطانی‌فر را همراهی می‌کنند، تصریح کرد: آمل ورزشکاران زیادی دارد که هر روز شاهد شنیدن اخبار خوش از مدال‌آوری، دعوت به تیم‌های ملی و قهرمانی آنها را در میادین مختلف هستیم.

این مسؤول با اعلام قهرمانی مازندران در مسابقات شین‌مو هاپکیدوی قهرمانی کشور، بیان کرد: مسابقات شین‌مو هاپکیدوی پسران قهرمانی کشور به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به مدت دو روز به میزبانی شهرستان آمل در سالن ورزشی شهید قنبری برگزار شد که در پایان تیم‌های مازندران، گیلان و فارس مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

پهلوان با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات عبور از موانع ورزشی هنر امدادی ورزشی(استراگوس) استان مازندران به مناسبت ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: این مسابقات در منطقه جنگلی بلیران بخش دشت‌سر شهرستان آمل دنبال شد همچنین ششمین دوره مسابقات استانی آقایان عبور از موانع ورزشی هنر امدادی ورزشی(استراگوس) هم با حضور 40 تیم از سراسر استان مازندران در منطقه جنگلی بلیران برگزار شد.

وی با اعلام برگزاری دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم والیبال باشگاه‌های کشور، ادامه داد: نماینده شهرستان آمل در بازی نخست این مرحله به میزبانی شهرستان رشت موفق شد تیم والیبال باریج اسانس کاشان را سه بر دو مغلوب کند و به سومین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به برگزاری مرحله سوم و پایانی لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه‌های کشور که از روز ۳۰ بهمن تا سوم اسفند به میزبانی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود، یادآور شد: در این مرحله هشت تیم شامل نماینده آمل، مخابرات خراسان رضوی، هیأت البرز، هیأت بابل، منطقه اقتصادی تایباد، شهرداری قزوین، هیأت شهر بابک و شهرداری سلماس با هم رقابت می‌کنند که در پایان دو تیم اول و دوم به لیگ برتر صعود می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه طوفان سلیمیان ورزشکار جوان و قدرتمند آملی توانست قهرمان مسابقات پرورش اندام جهان به میزبانی کشور تونس شود، بیان کرد: این ورزشکار مجوز حضور در مسابقات حرفه‌ای را اخذ کرد و با استقبال پرشور ورزشکاران و علاقمندان به ورزش وارد زادگاهش شد.

پهلوان با بیان اینکه طی روزهای گذشته بانوان کوهنورد این شهرستان توانستند در صعود زمستانی به قله مرتفع آرارات در کشور ترکیه صعود کنند، افزود: تعداد هفت بانوی کوهنورد آملی دست به این کار بزرگ در خارج از کشور زدند.

وی با اشاره به میزبانی این شهرستان از دوره داوری رشته ورزشی رزمی جودو، یادآور شد: این دوره داوری درجه دو و سه با حضور ۳۰ ورزشکار از شهرستان‌های آمل، ساری، قائمشهر، نوشهر، چالوس، نکا و بهشهر به مدت سه روز با حضور اساتید برتر و مجرب برگزار شد تا آخرین دستاوردهای این رشته ورزشی به علاقمندان شرح داده شود.

پهلوان با اعلام نائب‌قهرمانی آمل در مسابقات گلبال نابینایان و کم‌بینایان مازندران، بیان کرد: این دوره از مسابقات با نام جام فجر و گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 با حضور ۶ تیم به مدت یک روز در سالن ورزشی سرپوشیده حجاب برگزار شد که تیم‌های بهشهر، آمل و ساری رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند./ خبرنگار: قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.