با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پسربچه 4 ساله مازنی ، قوی‌ترین کودک جهان شد

سید آرات حسینی پسربچه بابلی کشورمان با مربیگری پدرش بدون داشتن هیچ حامی و پشتیبانی، قادر است سخت‌ترین تمرینات ژیمناستیکی و آکروباتی را انجام دهد

منتشر شده

در

 آرات حسینی، ورزشکار ۴ ساله بابلی در رقابت‌های اعجوبه‌های جهان در پکن با کسب بالاترین امتیاز قهرمان شد.   به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،این ورزشکار نونهال بابلی توانست تمام موانع ورزشی از جمله پرش با مانع و صخره نوردی را با موفقیت پشت سرگذاشته و مقام اول جهان را بعنوان کوچکترین ورزشکار بدست آورد.

سید آرات حسینی پسربچه بابلی کشورمان با مربیگری پدرش بدون داشتن هیچ حامی و پشتیبانی، قادر است سخت‌ترین تمرینات ژیمناستیکی و آکروباتی را انجام دهد.

آرات برای اولین بار برای هنرنمایی به کشور چین دعوت شد که با استقبال فراوانی روبه‌رو شد. این برنامه سبب شد تا کشورهای دیگر نیز از او برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی‌شان دعوت کنند. یکی از برنامه‌هایی که آرات و پدرش در آن حضور داشتند برنامه (little big shots) استرالیا بود که مخاطبان زیادی دارد. آرات بار دیگر هنر خود را به بهترین وجه برای جهانیان به نمایش گذاشت و تحیر آنها را برانگیخت. آنها پس از مشاهده هنرنمایی آرات، به او لقب مرد عنکبوتی ایرانی را دادند.

حرکات و نمایش‌های خارق‌العاده آرات، پسربچه بابلی، نام او را به‌عنوان قوی‌ترین کودک جهان از نگاه کاربران یوتیوب ثبت شد.

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.