با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پیکر خبرنگار برجسته مازندرانی به خاک سپرده شد

پیکر حسین فلاحتی پیشکسوت عرصه خبر و خبرنگار ایرنا در مازندران که صبح امروز بر اثر کرونا درگذشت، با حضور مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، مسؤولان و اهالی رسانه مازندران در زادگاهش روستای چاله پل نکا به خاک سپرده شد.

منتشر شده

در

پیکر حسین فلاحتی پیشکسوت عرصه خبر و خبرنگار ایرنا در مازندران که صبح امروز بر اثر کرونا درگذشت، در زادگاهش روستای چاله پل نکا به خاک سپرده شد.

آیین تدفین پیکر حسین فلاحتی خبرنگار برجسته مازندرانی با حضور مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، مسؤولان استانی و اهالی فرهنگ و رسانه مازندران برگزار شد.

*پیام تسلیت استاندار مازندران به‌مناسبت درگذشت حسین فلاحتی

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران نیز طی پیامی درگذشت حسین فلاحتی خبرنگار مازندرانی را تسلیت گفت که متن پیام بدین شرح است:

درگذشت زنده یاد حسین فلاحتی؛ خبرنگار فقید مازندرانی و پرتلاش خبرگزاری جمهوری اسلامی و رئیس فقید این خبرگزاری در استان خراسان شمالی موجب اندوه و تالم فراوان اینجانب شد.

زنده یاد حسین فلاحتی در سال‌های فعالیت در حوزه خبر در مازندارن همواره منشاء خدمات ارزنده رسانه‌ای و پیگیر مشکلات مردم بوده است. مردمی بودن؛ مهم ترین شاخصه این فعال رسانه ای فرهیخته بود.

اینجانب مصیبت رحلت زنده یاد حسین فلاحتی، خبرنگار مازندرانی خبرگزاری جمهوری اسلامی که پس از دو دهه تلاش و آگاهی بخشی در حوزه خبر بر اثر بیماری کرونا؛ جان به جان آفرین تسلیم کرد را به جامعه بزرگ رسانه‌ای کشور، خبرنگاران ساعی مازندران و دوستان آن عزیز از دست رفته، خانواده محترم و مصیبت دیده بویژه آقای حسن فلاحتی، برادر گرامی آن فقید سعید و رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در مازندران تسلیت می‌گویم و از آستان خداوند قادر متعال، برای آن شادروان، غفران، آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان و بیت معزی؛ عافیت؛ صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

حسین فلاحتی پیشکسوت عرصه خبر و خبرنگار ایرنا در مازندران که به تازگی حکم مدیریت خبرگزاری ایرنا در خراسان شمالی را گرفته بود،  امروز پس از یک ماه مبارزه با بیماری کرونا درگذشت.

حسین فلاحتی رئیس مازندرانی خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان خراسان شمالی پس از تحمل چند روز بیماری قارچ سیاه کرونا امروز(پنج‌شنبه) دیده از جهان فروبست و به دیار باقی شتافت.

این مدیر و خبرنگار پیشکسوت سابقه دو دهه فعالیت در کسوت خبرنگار ایرنا در استان‌های مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی را در کارنامه‌اش داشت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.