با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کرونا بازار میوه مازندران را تکان داد/ قیمت‌های میوه در بازار مازندران

با شیوع ویروس کرونا در مازندران ، بازار میوه استان تکان خورد و خرید میوه داغ شد، به‌طوری‌که شاهد رشد چند درصدی برخی از میوه‌ها ازجمله لیمو و پیاز بودیم‌.

منتشر شده

در

تا قبل از شیوع بحث کرونا وضعیت بازار میوه استان کساد بود، یکی از دلایل این بود که باتوجه به اینکه میوه جز کالاهای ضروری نبود مردم درصورت تامین مایحتاج اساسی به فکر خرید میوه میفتادند.

موضوع دیگر اینکه قبل از خرید برنامه‌ریزی بر این بود چند نوع میوه خریداری شود ولی بعد از آن با مشاهده قیمت‌ها عملا به یک میوه و چند تره‌بار خلاصه می‌شد.

 

با شیوع ویروس کرونا در استان، بازار میوه استان تکان خورد و خرید میوه داغ شد، به‌طوری‌که شاهد رشد چند درصدی برخی از میوه‌ها ازجمله لیمو و پیاز و سایر بودیم‌.


رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار میوه استان وجود ندارد.
امیرحسین فخرآوران افزود: قیمت  موز  از ۱۶ تا ۱۹هزار، پیاز از ۹ تا ۱۲هزار،  لیموترش ۱۰ تا ۱۶هزار،  سیب ۶هزار ، پرتقال تامسون ۴هزار و ۵۰۰، سیب‌،زمینی ۳هزار و ۵۰۰، کیوی ۹ هزار ، انار ۱۰هزار ، گوجه فرنگی ۲هزار و خیارمحلی و درختی از ۴ تا ۸هزار است.

وی بیان کرد: استقبال از میوه بعد از شیوع ویروس کرونا بیشتر شد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در پایان گفت: میدان میوه و تره‌بار از فردا تا سه‌شنبه تعطیل است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.