با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

۱۲۰ مازندرانی دیگر کرونایی شدند

منتشر شده

در

طی شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۲۰ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۲۵ نفر رسید که از این تعداد ۸۳ نفر بدحال هستند.

ویروس کرونا درحالی در استان درحال پیشروی است موارد ابتلا روی دور تند کرونایی استان قرار گرفته که نگران کننده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز تعداد ۹۹ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۱۲۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۳۴۷ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۷۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر ۷۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار جدید بستری و ۱۸ بیمار هم ترخیص شدند.

همچنین ۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۲۰ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۲۵ نفر رسید که از این تعداد ۸۳ نفر بدحال هستند.

طی شبانه‌روز گذشته ۲ مورد  فوتی بر اثر کرونا در استان مازندران گزارش شده است.

آبریزش بینی، گلودرد، سردرد، سرفه‌های مداوم و خستگی به عنوان رایج‌ترین علائم زیرسویه‌های BA.۵ ویروس کرونا بوده که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به‌ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون مورد تاکید است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.