با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۲۳ طرح در بخش چمستان نور افتتاح شد

۲۳ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان امروز پنجشنبه به مناسبت دهه فجر در بخش چمستان شهرستان نور به بهره‌برداری رسید.

منتشر شده

در

طرح های بهره برداری شده شامل ۱۰ مورد برق رسانی، یک درمانگاه شبانه روزی ، گازرسانی، نوسازی مدرسه، نصب سایت مخابراتی، آسفالت شهری، آبرسانی ،کارگاه خود اشتغالی، ساختمان دفتر دهیاری و ۱۳ خانه هلال احمر بوده است.

۶ طرح اصلاح و مرمت شبکه و تقویت ولتاژ برق به همراه نصب ترانس با اعتبار با ۲۸۸ میلیون تومان در روستاهای جلیکان، سنگین ده، نعمت آباد، سنگ تاب، خطیب کلا و سعادت آباد بهره برداری شد.

چهار طرح تبدیل سیم به کابل خودنگهدار به طول پنج هزار و ۲۷۰ متر با اعتبار ۱۹۶ میلیون تومان در روستاهای رمشی، سالده علیا، هم صفا و تنه رز افتتاح شد.

درمانگاه شبانه روزی پیامبر اعظم در شهر چمستان با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی با زیربنای ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع احداث شد. این درمانگاه دارای بخش اورژانس، دندانپزشکی، آزمایشگاه و سونوگرافی است و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال ۶۰ نفر فراهم شده است.

روکش آسفالت به طول هشت هزار و ۸۰۰ متر مربع در شهر چمستان با اعتبار یک میلیارد تومانی از سوی شهرداری، مرمت و بهسازی آب بندان روستای شیرکلا با اعتبار ۲۳۴ میلیونی از سوی جهاد کشاورزی و پل کشاورزی در روستای قاسم آباد با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان بخشداری به بهره برداری رسید.

گاز رسانی به روستای آغوزکتی بخش چمستان هم با ۲ میلیارد تومان اعتبار، ساختمان دهیاری روستاهای کردآباد و معصوم آباد به همراه آسفالت روستای کردآباد با ۹۹۰ میلیون تومان و نوسازی مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه نیایش با زیربنای ۸۰۰ مترمربع در روستای ولیرکان با ۸۴۰ میلیون تومان و همچنین نصب و راه اندازی سایت بی ای لس مخابرات برای شهرک صنعتی نعمت آباد با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح های افتتاحی امروز بود.

طرح خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش چمستان با ۱۵۰ میلیون تومان، احداث ۱۳ خانه هلال و مدیریت بحران روستایی با اعتبار ۷۵ میلیون تومان نیز از جمله طرح های امروز بود که در بخش چمستان نور افتتاح شد.

همچنین امروز عملیات اجرایی احداث مسکن محرومان با یکصد میلیون تومان اعتبار و ساختمان دهیاری روستای ورازده علیا با ۳۰۰ میلیون تومان در بخش چمستان و احداث مجموعه ورزشی شهدای رویان با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

دهه فجر امسال ۹۷ طرح در بخش های عمرانی و تولیدی بالغ بر ۴۶۶ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان در شهرستان نور به بهره بردرای می رسد.

شهرستان نور با ۱۲۱ هزار نفر جمعیت در غرب مازندران قرار دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.