با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۲۵ نفر از کاندیدا در مازندران انصراف خود را اعلام کردند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: تاکنون ۲۵ نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی انصراف خود را تا به امروز اعلام کردند.

منتشر شده

در

حسین حسن‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در سالن جلسات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار کرد: رسانه‌ها فرصت خیلی خوبی هستند و حساسیت جامعه و مطالبات مردم را به مسؤولان و پاسخ مدیران را به افکار عمومی انتقال می‌دهند و موجب نزدیکی مردم و مدیران و ایجاد فرصت برای کمک به جامعه می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۴۱۸ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان داوطلب ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: میزان نام‌نویسی در انتخابات مجلس یازدهم نسبت به دوره گذشته ۳۷ درصد رشد داشته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد: فراوانی مدرک تحصیلی داوطلبان انتخابات یازدهم کارشناسی ارشد بوده است و عمده مشاغل در حوزه کارمندی بوده است.

این مسؤول با بیان اینکه ترکیب سنی داوطلبان بین ۳۰ تا ۵۰ درصد ۶۴ درصد و مابقی بین ۵۰ تا ۷۵ بوده‌اند، افزود: تاکنون ۲۵ نفر انصرافی داشتیم که تا به امروز انصراف خود را اعلام کردند.

حسن‌نژاد اضافه کرد: در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود ۷ نفر، شهرستان نور ۳ نفر، قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار ۱ نفر، تنکابن و عباس‌آباد و رامسر ۴ نفر، بابل ۱ نفر، نوشهر و چالوس و کلاردشت ۴ نفر، بابلسر ۲ نفر، آمل ۲ نفر، گلوگاه و بهشهر ۱ نفر انصراف دادند.

وی افزود: ۲۶ خانم در استان نیز به عنوان داوطلب ثبت‌نام کردند که از میان داوطلبان خانم انصرافی نداشتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.