با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۳ شهر دیگر مازندران قرمز شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شهرهای ساری، آمل، بهشهر، محمودآباد، آمل و نور در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

منتشر شده

در

وارد دهمین ماه از شیوع ویروس کرونا در مازندران شدیم درحالی‌که دردسرهای کرونایی نگرانی‌هایی به دنبال داشته است.

طی هفته‌های اخیر نیز به‌دلیل اوج‌گیری ویروس و افزایش آمار مبتلایان محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی در سطح استان اجرا شده است.

باتوجه به شرایط موجود و تکرار روزهای کرونایی لازم است  از  همه ظرفیت‌های و تجربه افراد و با هم افزایی فکری و اجرایی کمک کنیم تا از این وضعیت قرمز خارج شویم.

همچنین پیچیدگی بیماری کووید۱۹ می‌طلبد که با برنامه‌ریزی و آینده‌نگری در برابر شرایطی که ویروس این بیماری در هر لحظه ایجاد می‌کند، آماده باشیم .

سیمین بابایی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: برای مدیریت و کنترل بیماری کووید ۱۹ لازم است تا همه مردم ، اصناف  و دستگاه‌های شهرستانی با  متولیان بهداشت درمان نهایت همکاری را داشته باشند.

وی افزود:  میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش‌های مختلف از زمان اجرای محدودیت ها در سطح استان ارتقاء یافت اما انتظار ما این است که در این بخشها همچنان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول پیشگیری بیماری بیشتر مورد توجه قرار گیرد .

بابایی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوعاتی که در استان کمتر به آن توجه می شود، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام استفاده افراد از حمل و نقل عمومی شهری و برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است است که امیدواریم  با رعایت این موارد شاهد بروز مشکلات بیشتر نباشیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران تصریح کرد: درحال حاضر شهرهای ساری، آمل، نور ، محمودآباد، بهشهر و گلوگاه در استان مازندران جزو شهرهای قرمز و بقیه شهرها در وضعیت نارنجی هستند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.