با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۸۰۰ عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی در آمل انجام شد

سرپرست سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل از انجام حدود ۸۰۰ مورد عملیات اطفای حریق وامداد ونجات، طی شش ماه نخست امسال توسط این سازمان خبر داد.

منتشر شده

در

آتشپاد پیروز کاویانپور اظهار داشت: از مجموع ۸۰۰ عملیات آتش نشانی در سال جاری ۳۱۵ مورد از این عملیات ها مربوط به خاموش کردن آتش بوده و بقیه مربوط به انجام عملیات های امدادونجات جاده ای وتصادفات، نجات درآسانسور، شکارحیوانات وحشی وموزی درخانه ها واطفای علف های هرز بوده که با درخواست شهروندان وحضور ماموران این سازمان انجام شد.

آتشپاد کاویانپور درعین حال با بیان اینکه از دهه ۸۰ به بعد با افزایش سطح ایمینی از سوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل به شهروندان، میزان حوادث ها کاهش قابل توجهی داشته است، گفت: خوشبختانه آموزش هایی که از سوی این سازمان در سال های اخیر به صورت چهره به چهره ودر مدارس برگزار شده وهمچنان نیز ادامه دارد، باعث شده تا ضریب ایمنی در میان شهروندان ارتقاء یابد.

مزاحمت های تلفنی ادامه دار برای ۱۲۵

سرپرست سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل، وجود ۵ ایستگاه اتش نشانی در این شهر  را مناسب  دانست و درعین حال اضافه کرد: خوشبختانه سرعت حضور وانجام ماموریت های توسط این سازمان مطابق استانداردها است و تاخیری وجود ندارد.

آتشپاد کاویانپور، وجود مزاحمان تلفنی خط ۱۲۵ آتش نشانی در شهر آمل را که به طول میانگین ۱۵ تماس در هر روز دارند را از چالش ها ودردسرهای جدی برای این سازمان بیان کردو گفت: گروههای سنی جوانان، نوجوانان به ویژه کودکان تشکیل می دهند و لزوم آگاهسازی و ارائه آموزشهای لازم برای این قشرها امری ضروری است.

وی اظهار کرد: این در حالی سازمان آتش نشانی با توجه به رویکرد و وظایف تعیین شده خود در مواقع بروز حادثه و سانحه امداد رسانی و در مواقعی نیز مزاحمت های تلفنی امکان اعزام تیم های عملیاتی به محل مورد نظر را با اختلال مواجه می کند.

آمل دارای حدود ۳۰۰هزار نفرجمعیت شهری است

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.