با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

600 آملی به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: تعداد 600 نفر از مردم این شهرستان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

منتشر شده

در

جابر عسگری در آبین اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی، اظهار کرد: نخستین مرحله اعزام کاروان راهیان نور در این شهرستان به مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور با راهی شدن ۶۰۰ نفر انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آمل با قدردانی از نهادها و دستگاه‌های اجرایی همراه در اعزام کاروان راهیان نور،گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و توقف بیش از دو سال در اعزام کاروان راهیان نور، دوباره شاهد عزیمت عاشقان فرهنگ شهید و شهادت به مناطق عملیاتی هستیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جدید با سرعت بخشیدن به تعداد اعزام‌ها، حدود ۳۰ دستگاه اتوبوس به کاروان راهیان نور اعزام شود.

عسکری با اشاره به اینکه کرونا ویروس مانع برگزاری اردوهای راهیان نور شده و هم‌اکنون کاروان‌ها با ظرفیت محدودتر و متفاوت اعزام می‌شود، خاطرنشان کرد: براساس ابلاغ سپاه کربلا مازندران ۶۰۰ نفر از اقشار مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان به وسیله ۱۳ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با تأکید بر اینکه طی سال‌های قبل از کرونا اعزام راهیان نور در بخش‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و اقشار مختلف مردم پس از استقبال پرشور همشهریان به صورت مجزا انجام می‌شد، بیان کرد: اردوی راهیان نور تأثیر معنوی و درونی بسیار خوبی برای افراد دارد و آشنایی با مناطق جنگی که خون هزاران نفر از شهدای هشت سال دفاع مقدس بر زمین آن ریخته شد باعث می‌شود تا بیشتر از گذشته لمس کنیم که اقتدار، ابهت، ارزش، امنیت، سربلندی و شکوه خود را مدیون چه انسان‌های ناب و خالص هستیم.

وی با اشاره به اهداف مختلف برگزاری اعزام کاروان راهیان نور برای نسل جوان و نوجوان جامعه، ادامه داد: دشمنان اسلام، انقلاب و ارزش‌های اسلامی هر روز برای به دام انداختن افکار و اندیشه نسل جوان ما برنامه پر زرق و برق و مدون دارند و آشنایی با اهداف، افکار و اندیشه سازنده شهدا خط بطلانی بر همه دستاوردهای دشمنان است.

عسکری آشنایی با فرهنگ شهید و شهادت، استقامت و پایداری، ایثار و از خود گذشتگی را از دیگر اهداف راهیان نور دانست و گفت: عاشقان فرهنگ شهید و شهادت در مناطق عملیاتی جنوب از سرزمین‌های یادمان دهلاویه، موزه دفاع مقدس، هویزه، موزه‌های خرمشهر، اروندکنار، معراج شهدا، اهواز و شلمچه بازدید دارند./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.