با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آزادی ۱۲۰۰ زندانی با جرائم غیرعمد با حمایت خیران و موقوفات

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف گفت: یک هزار و ۲۰۰ زندانی اسیر بند زندان‌ها با جرائم غیرعمد طی سال جاری با حمایت خیران نیک‌اندیش، مشارکت مردمی و درآمد برخی موقوفات به آغوش خانواده بازگشتند.

منتشر شده

در

رضا معممی‌مقدم عصر امروز در مراسم اهدای ۵۰ جهیزیه عروس به زوج‌های جوان و نیازمند این شهرستان، اظهار کرد: شورای هماهنگی امور خیریه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل در روز مبعث پیامبر اسلام اقدام به توزیع ۵۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند کرد.

وی با اشاره به اینکه این شورا در مدت زمان نزدیک به یک سال از فعالیت خود توانسته دست به اقدامات ارزشمند بزند، افزود: تهیه جهیزیه برای ۴۰۰ زوج جوان آملی از سوی شورای هماهنگی امور خیریه محقق شده است.

معممی مقدم با اشاره به راه‌اندازی مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی در ۸۰۱ بقعه متبرکه کشور، تصریح کرد: این مراکز در امام‌زادگان و بقاع متبرکه شاخص برای کمک به نیازمندان در بخش‌های گوناگون افتتاح شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام اشاره به کارکردهای اجتماعی و خدمت‌رسانی در کنار کارکرد فرهنگی و مذهبی بقاع متبرکه و امام‌زادگان، بیان کرد: با همراهی خیران، مردم و جلب مشارکت‌های مردمی و درآمد موقوفات می‌توان نگاه حمایتی به نیازمندان در ایام تحریم، فشار فراوان اقتصادی و بحران کرونا داشت.

این مسوول در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، خاطرنشان کرد: هزار و ۲۰۰ زندانی اسیر بند زندان‌ها با جرائم غیرعمد طی سال جاری با حمایت خیران نیک‌اندیش، مشارکت مردمی و درآمد برخی موقوفات به آغوش خانواده بازگشتند.

وی اضافه کرد: با کمک و یاری نیکوکاران، خیران و موقوفات مبلغ ۴۶ میلیارد ریال برای مهیا شدن جهیزیه زوج‌های مستمند اختصاص پیدا کرد./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.