با ما همراه باشید

ورزشی

آمادگی بوکسورهای ایرانی برای کسب سهمیه در مسابقات گزینشی المپیک پاریس

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سرپرست فدراسیون بوکس ایران با اعلام اینکه سال آینده برای ورزش بوکس سال شلوغ در رده‌های مختلف است، گفت: مهمترین برنامه برای تیم ملی بزرگسالان حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس است تا نفرات برتر در رویداد مهم المپیک به میدان روند.

سید روح‌الله حسینی صبح امروز در آئین تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و مربیان هیأت بوکس مازندران به میزبانی این شهرستان، اظهار کرد: مازندران از استان‌های شاخص در ورزش کشور است و مدال‌های ارزشمند جهانی، المپیک و آسیایی از ورزشکاران و نام آوران این استان در دنیا به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران مازندران به لحاظ جغرافیایی و آب و هوایی دارای ظرفیت بالایی هستند، افزود: از افتخارات ورزش بوکس مازندران احمد ناطق نوری رئیس سابق فدراسیون بوکس کشور بوده است.

سرپرست فدراسیون بوکس ایران هم اکنون ورزش بوکس در کشور شرایط خوبی دارد، تصریح کرد: ورزشکاران این دیار غیور و کارکشته هستند پس لازم است از سوی مسؤولان استانی طرفیت آنها شناسایی و حمایت شده و رشد داده شود.

وی با اشاره به حضور پیشکسوتان توانمند بوکس مازندران که می‌توانند این رشته ورزشی را با تربیت شاگردان مدال آور متحول کنند، باید همیشه قدرشناس تلاش بزرگان و پیشکسوتان ورزشی باشیم.

سرپرست فدراسیون بوکس ایران با اعلام اینکه سال آینده برای ورزش بوکس سال شلوغ در رده‌های مختلف است، گفت: مهمترین برنامه برای تیم ملی بزرگسالان است که مسابقات قهرمانی و گزینشی المیپک پاریس را پیش رو داریم همچنین به رده های پایه برای مسابقات بین‌المللی توجه ویژه داریم.

*فعالیت ۴۵۰۰ بوکسور سازمان یافته در مازندران

رئیس هیأت بوکس مازندران در این مراسم بیان کرد: ورزش بوکس مازندران در سال جاری کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشت و در نخستین دوره مسابقات قهرمنی رده بزرگسالان کشور بین ۳۳ تیم به جایگاه چهارم دست یافت.

سید امیر مدرسی افزود: در مسابقات قهرمانی بوکس رده جوانان کشور علی رغم نمایش توانمندی بوکسورهای مازندران به دلیل کم لطفی‌ها نائب قهرمان مسابقات شدیم.

وی با اشاره به مدال‌آوری ۷ نوجوان مازندرانی با شرکت در المپیاد استعدادهای برتر بوکس در رده نوجوانان، تصریح کرد: در این رده با ۱۰ شرکت کننده توانستیم سه مدال طلا و چهار مدال برنز را از آن خود کنیم.

رئیس هیأت بوکس مازندران با اشاره به فعالیت ۴ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته بوکس در این استان، یادآور شد: با تلاش خانواده بزرگ بوکس توانستیم جایگاه این رشته ورزشی از رده ۱۳ در کشور را به رده ششم ارتقا دهیم.

وی با اشاره به اینکه ورزش بوکس مازندران به جایگاه خود در کشور بازگشت کرده است، بیان کرد: برای سال آینده در حوزه میزبانی‌ها، شرکت در مسابقات رده‌های مختلف، استعدادیابی و تربیت مربیان برنامه‌های ویژه در دستور کار داریم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.