با ما همراه باشید

ورزشی

افتتاح سالن خانه بوکس در آمل در آینده نزدیک

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / عضو هیأت رئیسه هیأت بوکس مازندران گفت: سالن خانه بوکس مجهز شهرستان آمل در آینده نزدیک با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان به مساحت حدود 200 مترمربع در مجاورت اداره ورزش به بهره برداری می‌رسد.

سید مهدی هاشمیان نیاکی در حاشیه برگزاری آئین تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و مربیان هیأت بوکس مازندران به میزبانی این شهرستان اظهار کرد: آمل از شهرهای فعال در رشته ورزشی بوکس است و هم اکنون حدود 60 بوکسور به صورت حرفه ای در رده های مختلف سنی شناسایی شده و مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: بیش از ۱۲ مربی آملی دارای مدارک بین المللی فدراسیون بوکس مشغول آموزش به علاقمندان این رشته ورزشی هستند همچنین با برگزاری دوره های مختلف مربیگری به دنبال ارتقا و افزایش سطح آگاهی مربیان و بهره گیری از جدیدترین قوانین بوکس هستیم.

رئیس هیأت بوکس شهرستان آمل تصریح کرد: سالن خانه بوکس کجهز شهرستان آمل در آینده نزدیک با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان به مساحت حدود ۲۰۰ مترمربع در مجاورت اداره ورزش به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه سالن قدیمی بوکس آمل کاملا بازسازی شده و عملیات شاسی کشی، اختصاص تاتامی و کیسه‌های جدید با کمک هیأت بوکس مازندران انجام شد، بیان کرد: در سال گذشته تیم‌های بوکس شهرستان آمل در میادین مختلف خوش درخشیدند و در رده جوانان بوکسورهای قدرتمند و علاقمند راهی مسابقات شدند که سال آینده وارد مقطع بزرگسالان می شوند.

هاشمیان با اعلام اینکه آمل با تلاش مربیان و ورزشکاران در رده بزرگسالان به جایگاه سابق خود در استان باز می گردد، ادامه داد: از بهترین و قدرتمندترین تیم های بزرگسالان استان مازندران را در آمل شاهد هستیم همچنین هیأت بوکس مازندران برنامه اصلی حمایت از قهرمانان و ورزشکاران رده بزرگسالان را در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: با بوکسورها قول دادیم هر کدام از ورزشکاران بزرگسال این شهرستان به تیم ملی دعوت شوند همانند فدراسیون های دیگر از حق الزحمه و پاداش ماهیانه برخوردار خواهند شد.

عضو هیأت رئیسه هیأت بوکس مازندران با بیان اینکه رشته بوکس آمل در سال ۱۴۰۱ میزبان دو اردوی انتخابی بوکس مازندران و دو اردوی متمرکز قهرمانی استان برای اعزام به مسابقات کشور بوده است، گفت: آئین تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و مربیان هیأت بوکس مازندران همانند سال گذشته، امسال نیز با حضور رئیس فدراسیون بوکس، مدیرکل امور استان ها و مجلس وزارت ورزش و جوانان، نماینده مردم آمل در مجلس، پیشکسوتان، بزرگان رشته ورزشی بوکس کشور، ورزشکاران و مدال آوران مازندرانی برگزار شد.

هاشمیان با بیان اینکه هیات بوکس شهرستان آمل امسال در سه رده سنی تیم ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان توانسته سه ملی پوش داشته باشد تا از گزینه های اصلی اعزام به مسابقات برون مرزی باشند، یادآور شد: یکی از مهمترین رویکردهای هیأت بوکس آمل توجه به رده های پایه و پشتوانه سازی به همراه استعدادیابی مدون و بر برنامه است تا با آینده سازی و تربیت ورزشکاران، روزهای درخشان در ورزش بوکس این شهرستان را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: براساس جامه عمل پوشاندن به دستورات فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر برنامه های هیأت بوکس مازندران، در مکاتبات مختلف با اداره آموزش و پرورش آمل مقرر شد تابستان آینده با استعدادیابی بین دانش آموزان علاقمند به رشته‌های ورزشی و رشته بوکس به همراه تبلیغات محیطی بتوانیم جشنواره استعدادیابی در رده نونهالان و نوجوانان را برگزار کنیم تا تیم های قدرتمندی در رده های مختلف برای آینده بوکس داشته باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.