با ما همراه باشید

ورزشی

نفرات برتر مسابقات قهرمانی دارت مازندران جام حماسه 6 بهمن مشخص شدند

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / نفرات برتر مسابقات قهرمانی دارت مازندران جام نکوداشت حماسه ششم بهمن آمل پس از یک روز رقابت 40 ورزشکار مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رقابت های قهرمانی ورزش دارت مازندران در دو بخش آقایان و بانوان پس از یک روز رقابت با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات جام نکوداشت یاد و خاطره 41 شهید حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 در سالن ورزشی انقلاب اسلامی دنبال شد که رنکینگ استانی ورزشکاران رشته دارت محسوب می شود.

عضو هیأت رئیسه انجمن های ورزشی استان مازندران اظهار کرد: این رقابت ها با حمایت مسؤولان استانی و شهرستانی به مدت یک روز دنبال شد که در آن 40 ورزشکار بانوان و آقایان با هم رقابت داشتند.

بهزاد منصوری افزود: این رویداد مهم استانی علاوه بر ثبت رنکینگ استانی، مرحله دوم المپیاد بین حوزه ای ورزشی علمی شهید ورزشکار روح الله عجمیان بوده است.

رئیس هیأت انجمن های ورزشی شهرستان آمل با اعلام اینکه شرکت کنندگان از شهرستان های نور، آمل، فریدونکنار، ساری، نکا، بهشهر، بابل و قائمشهر در این مسابقات رقابت داشتند،تصریح کرد: رشته ورزشی دارت یکی از رشته های نوپا و پرمخاطب در این شهرستان است که افراد زیادی حتی به صورت خانوادگی در این رشته ورزشی مهیج در کنار یکدیگر مشغول به تمرین و ورزش هستند.

وی یادآور شد: با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در آینده نزدیک خانه دارت شهر هزارسنگر با حمایت سرمایه گذار بخش خصوصی تجهیز و آماده برای فعالیت ورزشکاران می شود

منصوری خاطرنشان کرد: با همکاری مسؤولان استانی به زودی شهرستان آمل میزبان مسابقات استانی قهرمانی دارت مازندران در رده های آزاد و لیگ خواهد بود.

عضو هیأت رئیسه انجمن های ورزشی استان مازندران خاطرنشان کرد: در پایان مسابقات قهرمانی رنکینگ استانی دارت مازندران جام شهدای ششم بهمن آمل و دور دوم مسابقات بین حوزه ای مسابقات دارت المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید ورزشکار روح الله عجمیان در بخش آقایان عبدالله محمدپور از شهرستان ساری به مقام قهرمانی رسید، نادر علیپور از قائمشهر نائب قهرمان شده و محمد سیف الله زاده از شهرستان بابل به جایگاه سوم دست یافت.

وی گفت: در بخش بانوان هم زهرا رضاحسینی از قائمشهر به مقام قهرمانی رسید، آزاده فرج الله پور از بابل دوم شده و فاطمه عباسپور از ساری به جایگاه سوم رسید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.