با ما همراه باشید

ورزشی

رقابت 500 ورزشکار در سومین دوره مسابقات قهرمانی طلاب و روحانیون مازندران

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون مازندران گفت: بیش از 10 هزار طلبه در سازمان بسیج طلاب و روحانیون مازندران عضویت داشته و در حال تبلیغ و روشنگری در جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام سید میثم نبوی امروز در حاشیه اردوی آماده سازی تیم والیبال طلاب و روحانیون مازندران در سالن ورزشی ۹ دی، اظهار کرد: با توجه به منویات رهبر انقلاب اسلامی برنامه‌های مفرح و نشاط آور زیادی در طول سال برای طلاب و روحانیون در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به توصیه‌های مهم رهبر انقلاب مبنی بر تحصیل، تهذیب و ورزش به همراه جامه عمل پوشاندن به سفارشات معظم له، افزود: اگر بخواهیم طلاب در جامعه موفق ظاهر شوند باید موضوعات ورزش و تندرستی در اولویت قرار گیرد.

مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون مازندران تصریح کرد: تاکنون سه دوره جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون در استان مازندران برگزار شد که در دور نخست به میزبانی شهرستان بابلسر بیش از ۳۵۰ طلبه و روحانی در پنج رشته ورزشی با هم به رقابت پرداختند.

نبوی ادامه داد: در دور دوم این رویداد ۴۰۰ ورزشکار با هم رقابت داشته و امسال سومین دوره مسابقات به میزبانی ساری به عنوان مرکز مازندران با رقابت ۵۰۰ ورزشکار در ۱۰ رشته ورزشی از طلبه‌هایی بودند که در نقاط مختلف و شهرستان‌های ۲۲ گانه پا به میدان رقابت گذاشتند.

وی با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی ورزش‌های طلاب و روحانیون مازندران در ۱۰ رشته ورزشی، یادآور شد: تیم های منتخب و قهرمان در مرحله استانی به مسابقات سراسری طلاب و روحانیون کشور به میزبانی استان خوزستان و شهر اهواز اعزام می شوند که در مرحله نهایی از مازندران ۴۵ طلبه با حریفان رقابت می کنند.

مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون مازندران با اشاره به اهداف گسترده برگزاری رقابت های ورزشی بین طلاب و روحانیون، گفت: طلبه ها و روحانیت پرچمدار و طلایه دار جهاد تبیین در جامعه اسلامی است و اگر بخواهند در این مسیر ثابت قدم و استوار گام بردارند باید به مسئله ورزش بسیار توجه کنیم.

نبوی گفت: رهبر انقلاب هم ورزش را یک عنصر بسیار خوب دانسته و بر آن تأکید فراوان دارد هرچند اگر بخواهیم سلامت را در جامعه نهادینه کنند باید با ورزش بتوانیم نشاط، سرزندگی، طراوت و شادابی را رقم زده و این مهم را در بین طلبه ها و مبلغان جامعه به ارمغان بیاوریم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.