با ما همراه باشید

ورزشی

اعزام 8 تیم مازندرانی به دومین المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون کشور

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سرپرست المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون مازندران گفت: دومین دوره جشنواره و المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون سراسر کشور از هشتم بهمن در اهواز آغاز می‌شود که 8 تیم از مازندران در این مسابقات حضور دارد.

حجت‌الاسلام حسین حسین‌زاده برسمنانی بعد از ظهر امروز در حاشیه اردوی آماده‌سازی تیم والیبال طلاب و روحانیون مازندران در سالن ورزشی 9 دی، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی ورزش‌های طلاب و روحانیون مازندران به میزبانی مرکز مازندران برگزار شد تیم‌های برتر خود را برای حضور در المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون سراسر کشور به میزبانی استان خوزستان اماده می‌کنند.

وی افزود: رقابت‌های طلاب و روحانیون مازندران با حضور نزدیک به ۵۰۰ ورزشکار کار خود را پایان داد که چهار تیم از شهرستان آمل در رشته‌های والیبال، تیراندازی، فوتبال دستی و دارت به مقام قهرمانی رسیده و توانستند جواز در مرحله نهایی و رقابت با برترین های کشور را کسب کنند.

حسین‌زاده برسمنانی با بیان اینکه آمل در چهار رشته ورزشی نماینده مازندران در مسابقات کشوری است، تصریح کرد: المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون کشور از هشتم تا یازدهم بهمن امسال به مدت چهار روز برگزار می‌شود که استان خوزستان و شهرستان اهواز میزبان این رویداد مهم فرهنگی ورزشی است.

سرپرست المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون مازندران، متذکر شد: دومین دوره جشنواره و المپیاد ورزشی طلاب و روحانیون سراسر کشور را پیش رو داریم هرچند مسابقات استانی با تلاش حوزه علمیه کشور و مسابقات کشوری از سوی یازمان بسیج طلاب کشور به صورت سازمان دهی شده برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه از هر استان هشت تا ۱۲ تیم در مسابقات کشوری حضور دارند و مازندران در این رویداد ۸ تیم را به میدان می فرستد که چهار تیم از شهرستان آمل هستند که در مسابقات استانی به مقام قهرمانی دست یافتند.

حسین‌زاده گفت: از رشته ورزشی والیبال ۱۲ ورزشکار، رشته تیراندازی یک ورزشکار، رشته دارت یک ورزشکار و رشته فوتبال دستی دو ورزشکار به همراه مربی به اهواز اعزام می‌شوند.

سرپرست المپیاد ورزشی طلاب مازندران یادآور شد: مسابقات ورزشی طلاب و روحانیون مازندران از سطح کمی و کیفی مطلوبی برخوردار بود و ورزشکاران توانستند با درخشش در رشته های مختلف خود را برای حضور در رویداد مهم کشوری آماده کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.