با ما همراه باشید

فوتبال

لزوم حمایت همه هواداران و مسؤولان مازندران برای حفظ سهمیه لیگ برتری نساجی

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس هیأت فوتبال مازندران با اعلام اینکه تغییرات جدید در تیم نساجی نویدبخش و امیدبخش است، گفت: باید با کمک همه هواداران و مسؤولان مازندرانی سهیه لیگ برتر فوتبال با نام نساجی مازندران تداوم داشته باشد.

نساجی تیم ریشه‎دار و بازیکن‌ساز در شمال کشور است که قدمت دیرینه در فوتبال کشورمان داشته و هر ساله با مشکلات فراوان به فکر تیمداری و حضور در لیگ برتر است.

نساجی مازندران امسال همانند سال گذشته چالش‎ها، فراز و نشیب فراوان را تجربه کرده است و حتی سال گذشته با درخشش در جام حذفی کشور توانسته به عنوان نماینده ایران اسلامی در جام قهرمانان باشگاه‎های آسیا خودی نشان دهد.

امسال هم نساجی در لیگ برتر به دور از فراز و نشیب نبوده و در روزهای پایانی سال گذشته آخرین رویدادها این تیم معرفی ساکت الهامی به عنوان سرمربی جدید امید شهر خسته با تصمیم حمیدرضا بایندریان مدیرعامل باشگاه بوده که جایگزین لوکاس آلکاراز مربی میان‌سال اسپانیایی با تجربه مربیگری در لالیگا شد همچنین آلکاراز هم در نساجی به جای مهدی رحمتی سکان هدایت را عهده‎دار شده و در این جایگاه موفق ظاهر نشد.

در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‎های کشور نساجی مازندران خارج خانه میهمان تیم قدرتمند و پرمهره سپاهان اصفهان بود که این دیدار با نتیجه بدون گل به تساوی کشید و شاگردان ساکت الهامی به یک امتیاز شیرین خارج خانه دست یافتند.

هم‎اکنون نساجی مازندران پس از 23 بازی با کسب سه پیروزی، 7 تساوی و 13 باخت 16 امتیازی است و در قعر جدول حال و روز خوشی ندارد.

رئیس هیأت فوتبال مازندران در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان، اظهار کرد: نساجی در دیدار گذشته خود مقابل سپاهان به نتیجه تساوی رسید که توانست یک امتیاز خارج خانه را به نام خود ثبت کند.

رحیم درزی خلردی، افزود: همه هواداران، بازیکنان، مدیرعامل، کادر فنی و مردم مازندران دغدغه نساجی را دارند و این تیم با مردم استان عجیبن شده است.

وی تصریح کرد: با انتخاب ساکت الهامی مربی جدید امید داریم کارها با روند با ثباتی پیش برود و هم اکنون روند باثبات را در این مجموعه شاهد هستیم.

درزی خلردی با اعلام اینکه تغییرات جدید در تیم نساجی بسیار نویدبخش و امیدبخش خواهد بود، بیان کرد: باید با کمک همه هواداران و مدیران مازندرانی دست به دست دهیم تا سهیه لیگ برتر فوتبال با نام مازندران باقی بماند.

وی با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه مازندرانی‎ها در بازی‎های آینده از نساجی، گفت: امیدواریم با درخشش بازیکنان نساجی در بازی‎های آینده با پیروزی و کسب سه امتیاز دل همه هواداران و مردم مازندران شاد شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.