با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اجرای طرح استحصال گازوئیل از زباله در آمل

استاندار مازندران در بازدید از سایت زباله بابل گفت: طرح استحصال گازوئیل از زباله در آینده‌ای نزدیک در آمل اجرایی می‌شود و «انجیل‌سی» مقصد بعدی اجرای این طرح در مازندران است.

 

منتشر شده

در

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران با همراهی کریمی و سعادتی، نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و عزیززاده گرجی، فرماندار شهرستان بابل از سایت زباله انجیل سی این شهرستان بازدید کردند.

حسینی‌پور در این بازدید با عنوان اینکه با حمایتی که از شرکت‌های دانش‌بنیان داشتیم موفق شدیم در سال گذشته نخستین محصول گازوئیل را از زباله استحصال کنیم، گفت: این محصول با حضور وزیر کشور رونمایی شد و اکنون در حال نصب تجهیزات این طرح مهم در آمل هستیم. این طرح به صورت پایلوت در مقیاس مصرف روزانه ۲۰ تن زباله به‌زودی در آمل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد  پس از انجام مراحل نهایی طرح پایلوت شهرستان آمل، با افزایش ظرفیت استفاده زباله تا سقف ۲۵۰ تن در روز این طرح را در نقاط مختلف استان اجرایی خواهیم کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: این طرح توسط یک شرکت دانش‌بنیان داخلی با تکنولوژی بومی با حمایت استانداری مازندران به نتیجه رسید تا معضل زباله استان را برای همیشه پایان یابد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.