با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اعمال سهمیه‌های کنکور ارشد98 با دستور مجلس/ بازنگری در سهمیه‌ها منوط به نظر مجلس است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره اعتراض به نتایج کنکور ارشد 98 توسط داوطلبان گفت: اعمال سهمیه‌های کنکور ارشد امسال با دستور مجلس بوده و بازنگری در سهمیه‌ها هم منوط به نظر نمایندگان مجلس است.

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ منصور غلامی در سفر به استان مازندران در جمع خبرنگاران این شهرستان در مورد اعتراض داوطلبان به اعمال سهمیه در نتایج آزمون کنکور کارشناسی ارشد 1398، اظهار کرد: اجرای سهمیه‌های کنکور کارشناسی ارشد و سهمیه‌های ایثارگران مصوب مجلس است.

وی در مورد اعمال سهمیه‌های مازاد در روند نتایج آزمون کارشناسی ارشد 98 و ادغام آنها از سوی وزارت علوم، افزود: البته چندی قبل درخواست اصلاحیه لازم به مجلس داده شد ولی در مجلس برای رسیدگی رأی نیاورد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به موارد سهمیه و اعمال آن تکلیف قانونی است، تصریح کرد: وزارت علوم نمی‌تواند قانون مصوب مجلس را اجرا نکند، هر مورد از قانون که به تصویب نمایندگان در مجلس در آمده است باید اجرا شود.

غلامی گفت: امیدواریم داوطلبان امسال در دانشگاه‌هایی که استحقاق آن را داشتند قبول شده باشند هرچند این موارد را سال قبل و امسال به مجلس انتقال دادیم و امید داریم مجلس در فرصت مناسب به تجدید نظر آن بپردازد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.