با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

امضای اجرای طرح تولید نفت و گاز از زباله در آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرماندار آمل با اشاره به طرح ملی پیرولیز و تولید نفت و گاز از زباله به مرکزیت شهرستان آمل را در پایتخت کشور به امضا رسید، بیان کرد: برای این مهم در انتظار حضور پیمانکار در شهرستان آمل هستیم.

سیدعباس حسینی عصر امروز در همایش بزرگداشت روز شورای اسلامی شهر و روستا در بخش لاریجان، اظهار کرد: کارهای بزرگی در دولت سیزدهم برای توسعه و آبادانی شهرستان آمل در بخش های شهری و روستایی انجام شد و نمونه بارز آن اجرای عملیات گازرسانی و فیبرنوری در بخش کوهستانی و صعب‌العبور لاریجان در این دولت بوده است.

وی افزود: با تلاش مردم و مسؤولان آملی در حوزه شهری و روستایی شاهد تحرک ویژه هستیم و این مهم نشان دهنده همدلی در سطح شهری و شهرستانی است.

فرماندار آمل با بیان اینکه مشارکت مردم و شوراها در توسعه شهرستان آمل مناسب بوده است، تصریح کرد: با تلاش دولت سیزدهم شاهد تحرک و پویایی خاص در آمل بودیم و در یک سال گذشته ۲۳۰ پروژه با اعتبار بیشتر از یک هزار میلیارد تومان در آمل تنها در هفته دولت و دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تحرک ارزشمند و سازنده مسؤولان در این شهرستان در سال جاری افزایش داشته باشد، خاطرنشان کرد: در بخش محروم لاریجان با تلاش دولت سیزدهم مشعل گاز برافروخته شده و فیبرنوری هم به بام ایران در شهر رینه رسید.

حسینی با بیان اینکه سال جاری در بخش لاریجان می خواهیم تا بیمارستان شهر گزنک راه اندازی شود و بخش مهمی از مشکلات مردم منطقه رفع شود، ادامه داد: استانداری مازندران برای رفع معضل پسماند منطقه عزم و اراده جدی دارد.

فرماندار آمل با اشاره به طرح مالی پیرولیز و تولید نفت و گاز از زباله به مرکزیت شهرستان آمل را در پایتخت کشور به امضا رسید، بیان کرد: برای این مهم در انتظار حضور پیمانکار در شهرستان آمل هستیم.

وی گفت: استاندار مازندران نیز هفته گذشته پیمانکار دیگر برای مسئله زباله شهرستان آمل معرفی کرد و امید داریم تلاش های شبانه روزی در سال جاری به نتیجه برسد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.