با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

برگزاری مسابقات پرش با اسب در آمل

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل گفت: مسابقات پرش با اسب به‌مناسبت هفته دولت توسط هیات سوارکاری شهرستان آمل برگزار شد.

منتشر شده

در

اسماعیل پهلوان اظهار کرد: مسابقه پرش با اسب به مناسبت هفته دولت در هیات سوارکاری شهرستان آمل با استقبال پرشور علاقه‌مندان در باشگاه سوارکاری کاسپین برگزار شد.

وی افزود : در این مسابقه ۴۹ شرکت کننده از ۵ شهرستان آمل، ساری، محمودآباد، سرخرود و بابل به منظور ثبت رده در فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در ۲ آیتم مانع ۶۰ سانتیمتر رده تمرینی و ۹۰ سانتیمتر سوار مبتدی با هم به رقابت پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در خصوص نتایج بدست آمده گفت: در پایان این رقابت‌ها در رده ۶۰ سانتیمتر تمرینی محمد میخ چین از باشگاه پیتکو، سوگل خطایی از باشگاه کاسپین، آیدا علیزاده از باشگاه پرانسر، پرهام شکرانی از باشگاه کاسپین و رضا عمرانی از باشگاه کاسپین رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

پهلوان ادامه داد: همچنین در رده ۹۰ سانتیمتر سوار مبتدی و همچنین ثبت رده در فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران آقایان شهروز رضایی و محمد مهرانی از باشگاه سوارکاری کاسپین و امیرعلی نادری از باشگاه سوارکاری پرانسر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.