با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بودجه به پروژه‌های اولویت‌دار اختصاص می‌یابد/ لزوم سرعت در افتتاح پروژه ها

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه اولویت مدیران گره‌گشایی از اصلی‌ترین مشکلات مردم است، گفت: بودجه لازم به پروژه‌های اولویت‌دار برای استفاده بهتر مردم و در راستای گره‌گشایی از مشکلات اختصاص داده می‌شود.

منتشر شده

در

سیداحسان خاندوزی در قالب هفدهمین سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به مازندران، پس از بازدید از پروژه‌های مختلف این منطقه و تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های شهدا در گلزار شهدای گمنام، اظهار کرد: با توجه به وسعت زیاد مازندران، تعدد شهرستان‌ها و مدت زمان محدود سفر رئیس جمهور به مازندران امکان دیدار نزدیک مقام عالی دولت با مردم میسر نشد و به عنوان نماینده تام‌الاختیار و وزیر دولت حامل سلام گرم آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به مردم این دیار هستم.

وی با اشاره به اینکه باید برای مردم فداکارمان و حل شدن مشکلات آنها همه مسؤولان تلاش شبانه‌روزی داشته باشند، افزود: طی بازدید از پروژه‌ها و دیدار نزدیک و مستقیم با مردم از نزدیک در جریان مشکلات و موانع منطقه قرار گرفتم و امیدواریم با نگاه فوریتی به مشکلات و حل راهبردی گره‌ها بتوانیم در مسیر پیشرفت و آبادانی بیشتر کلاردشت و مناطق مختلف آن گام برداریم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه باید اصلی‌ترین گره‌های زندگی مردم باز شود و اولویت مدیران گره‌گشایی از اصلی‌ترین مشکلات مردم است، یادآور شد: مردم این منطقه در زمینه ایجاد مسیر کلاردشت به عباس‌آباد که با نام شهید سلیمانی نامگذاری شده است دغدغه داشتند که این مسئله با همت نماینده مردم در مجلس و فرماندار کلاردشت برای تسهیل در راه‌های ارتباطی و مواصلاتی بررسی می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اولویت‌بندی پروژه‌ها، گفت: امید داریم در آینده نزدیک پروژه‌های اولویت‌دار برای استفاده بهتر مردم و در راستای گره‌گشایی از مشکلات افتتاح شوند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.