با ما همراه باشید

سیاست

تخریب تیم ملی فوتبال حمله به ملیت و هویت ایرانیها است/ دشمنان ریشه‌های هویتی ایران را هدف گرفتند

منتشر شده

در

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه تخریب تیم ملی فوتبال نشان‌دهنده حمله به ملیت و هویت ایرانی‎ها است، گفت: دشمنان ریشه‌های هویتی ایران را تخریب می‎کند تا ما بی‎هویت شویم.

روح‎الله سلگی در آئین گرامیداشت روز پرستار، اظهار کرد: پرستاری شغل بسیار سخت و سنگین است که پرستاران ما درس صبر و استقامت را از حضرت زینب(س) می‌آموزند.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ نگاه به جامعه زنان با افراط و تفریط همراه بود، افزود: بسیاری از افراد حقوق زن را وسیله تبلیغاتی قرار دادند و این موضوع در دو دهه اخیر بیشتر از گذشته به چشم می‌آید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران هیچ زنی در تاریخ جایگاه والا و رفیع حضرت زینب (س) را نداشته است، بیان کرد: حضرت زینب(س) اسوه صبر و بردباری به عنوان روایتگر برجسته کربلا بود تا این حادثه بزرگ و فرهنگ عظیم عاشورایی در دل تاریخ زنده بماند و نسل به نسل منتقل شود.

وی با تأکید بر اینکه عرصه کربلا تحول بزرگ برای تمام بشریت بود و روایتگری حضرت زینب(س) در کربلا مسیرها را تغییر داد، تصریح کرد: صبر و شکیبایی حضرت زینب(س) یکی از درس‌های بزرگ در تراژدی کربلا است، بانوی بزرگ که ۱۸ نفر از خانواده‎اش پیش چشمانش پرپر شدند ولی باصلابت در مسیر رضایت خداوند همه اتفاقات را جز زیبایی چیز دیگری ندانست.

سلگی یادآور شد: امروزه در جنگ روایت‎ها رسالت سنگین داریم زیرا دشمنان در صدد تغییر ذائقه نسل جوان هستند و تلاش می‌کنند تا آنها را از معنویت تهی کند البته در یک جنگ سراسر دروغ رسانه‎ها و بزرگترین جنگ عصر مدرن هستیم پس وظیفه داریم نقش زینبی خود را در این جنگ به درستی انجام دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بیان کرد: امروزه شهدای مدافع حرم شهدای همه آحاد و اقشار مردم هستند درحالی که این روزها منافقین که ۱۷ هزار شهید، دانشمندان و جوانان را ترور کردند نسخه دموکراسی تجویز می‎کنند.

وی با اشاره به اینکه در پروژه تخریب تیم ملی فوتبال کشورمان در جنگ جهانی استکبار جهانی و منافقان تقسیم کار کردند و هزینه چندین میلیارد دلاری داشتند، گفت: تیم ملی ملیت و هویت ایرانی‎ها است، دشمنان به زیرساخت‎های فکری‌مان حمله کرده و تیم ملی را که نشانه انسجام و وحدت نقاط مختلف کشور است را مورد هجوم قرار دادند.

سلگی با اعلام اینکه دشمنان ریشه‌های هویتی ایران را تخریب می‎کند تا ما بی‎هویت شویم، بیان کرد: در شهرستان آمل نیز دو جوان بیگناه مورد هدف ترور کور دشمنان قرار گرفتند تا مردم ایجاد ناامنی کرده و در پروژه کشته‌سازی موفق باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.