با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

حل گره‌های ترافیکی تردد با ایجاد زیرگذر پل چلاو در محور هراز

استاندار مازندران با اعلام اینکه پروژه پل زیرگذر چلاو محور هراز حساسیت فراوانی دارد، گفت: مردم به دلیل ازدحام تردد و ایجاد گره ساعت‌ها در منطقه چلاو درگیر ترافیک پرحجم بودند و این کار بزرگ می‌تواند حجم زیادی از ترافیک را رو به روانی ببرد.

منتشر شده

در

احمد حسین‌زادگان در آئین افتتاح ۶ کیلومتر از تعریض و چهار خطه کردن محور مواصلاتی هراز، اظهار کرد: محور مواصلاتی هراز یکی از مهمترین و پرترددترین مسیرهای ارتباطی شمال به پایتخت است و روزانه شاهد رفت و آمد فراوان خودروها از این مسیر مواصلاتی و شریانی هستیم.

وی با اشاره به قرار داشتن محور هراز در منطقه کوهستانی و صعب‌العبور به لحاظ پروژه‌های راهسازی و راهداری، افزود: تعریض و چهارخطه کردن این مسیر ارتباطی یکی از پروژه‌های بزرگ به لحاظ حجم و اعتبار است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه هم‌اکنون شاهد افتتاح ۶ کیلومتر از پروژه تعریض و چهارخطه کردن هراز به همراه بهسازی آن هستیم، تصریح کرد: ایجاد تونل طویل وانا در مسیر جنوب به شمال کار بزرگی بوده که در مجموعه این پروژه با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد تردد آسان‌تر، روانی رفت و آمد، کاهش ترافیک و ایجاد سفر آرام و ایمن ایجاد شده و زیر بار ترافیکی رفت.

این مسؤول با اشاره به بازدید و افتتاح زیرگذر پل چلاو در مسیر ارتباطی هراز، بیان کرد: یکی از سه پروژه‌ای که امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفت زیرگذر پل چلاو است که طی روزهای آینده تکمیل‌تر خواهد شد.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه این پروژه حساسیت فراوانی دارد، گفت: مردم به دلیل ازدحام تردد و ایجاد گره ساعت‌ها در منطقه چلاو درگیر ترافیک پرحجم بودند و این کار بزرگ می‌تواند حجم زیادی از ترافیک را رو به روانی ببرد.

وی با اعلام اینکه ایجاد جاده جایگزین مورد تعهد وزارت نیرو و زیرگذر در مواقع اضطراری و لزوم می‌تواند حجم فراوانی از رفت و آمدها را کاهش دهد، ادامه داد: البته انتظار داریم در این مسیر کارهای زیادی انجام شود و برای این منظور دستوراتی را از وزیر راه و شهرسازی گرفتیم.

استاندار مازندران گفت: امید داریم با بازگشایی پروژه‌های راه بتوانیم بخشی از گره‌های ترافیکی را در هراز  کاهش دهیم./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.